benbeni89 Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Ja? Emne sier det meste? Hvem av disse burde jeg velge? Jeg vil helst ha Symbian, men jeg vil ha bra musikk også. Og 3G/EDGE hadde jo også vært kjekt! Er det bra lyd i N70? Takk! Lenke til kommentar
TKConrad Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Ja? Emne sier det meste? Hvem av disse burde jeg velge? Jeg vil helst ha Symbian, men jeg vil ha bra musikk også. Og 3G/EDGE hadde jo også vært kjekt! Er det bra lyd i N70? Takk! 5468237[/snapback] N70 har kjempelyd! er jo en av de beste musikkmobilene på markedet, etter Walkman modellene.. hadde ikke tvilt et sekund.. Løp å Kjøp N70;) Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Hold deg unna D600 hvis du ser etter musikkmobil, minnekortene er dyre og litt vriene å få tak i. Mellom W800 og N70 er det litt vanskelig. Ser man på prisen, så kommer jo W800 med knallbra headset og minnekort inkludert i prisen. Velger du N70 må du kjøpe minnekort i tilleg (+ ca 400kr) og du bør ha et ordentlig headset, da det som følger med er så som så. Adapter for å kunne bruke vanlig 3,5mm minijack (så du kan bruke vanlige headset) koster rundt 200 kroner. Et godt headset (eks. Koss Porta Pro) ligger på rundt 400. Så som du ser, blir N70 en del dyrere. Til gjengjeld får du Symbian, som gir deg gode muligheter til ekstra programvare - hvis du tror du kommer til å bruke dette. Du får også 3G, hvis du ønsker å bruke videotelefoni osv. Hvis musikk er det viktigste, ville jeg ha valgt W800. Hvis 3G er viktig, gå for N70 eller W900. Sistnevnte har jeg skrevet en (veldig kort!) lesertest av her på sidene et sted. Hvis du vil ha symbian, er jo valget klart :-) -snubbel Lenke til kommentar
Danny Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 du kunne også tatt med qtek 8300 samme prisklasse men har windows os slike at du kan legge til programmer som på symbian. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå