d'espresso Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2006 Takk takk.. Men hva med en switch?? Funker det?? Vil ikke ha router.. Hva med dette?? ADSL/Moden | Swich | PC | 360?? Men da får jeg jo ikke tatt fra PC til 360.. Det funker jo ikke!! 5470489[/snapback] Da får du bare internett på begge, intet lokalt. Hver av maskinene har sin egne eksterne ip-adresse, og du vil ikke ha noen lokal kommunikasjon. Du kan selvfølgelig velge å sette opp intern ip-adresse når du vil bruke ting internt, men da får du jo ikke strema musikk og brukt Xbox Live samtidig. Du kan jo alltids bruke PCen som router, men dette krever to nettverkskort og litt kunnskap. Jeg synes du burde kjøpe en router, og spare deg selv for masse bry. Hvorfor vil du egentlig ikke ha router? 5472745[/snapback] Litt lamt, men dere på dette forumet her klarte å skremme meg vekk fra det!.. Det hørtes så vanskelig ut.. Jeg har funnet ut noe. Jeg får ikke nyte Live! Hvis jeg ikke sitter rett ved PC'en (noe jeg har tenkt å prøve ut bittelitt for å se hvordan Live! er).. Men når jeg skal overføre noe, kobler jeg internetten til PC'en ut, også kobler jeg de to sammen.. DVS at det ikke blir noe permanent tilknyttelse PC---360, men at jeg får overført.. Virkelig synd med Live! Har ikke internett i kjeller (deer hvor 360'en skal stå) uansett så er jeg broke på penger.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå