d'espresso Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Jeg setter det opp som mange andre har valgt... 1. Når jeg skal legge over musikk (skal legge over 7 GB) kan jeg da bruke USB-kabel?? Da mener jeg, å koble den rett tilo... 2. Sett at jeg velger PGR3, kan jeg høre på musikken mens jeg kjører da? Og samtidig få med billyden?? 3. Jeg er i et dilemma... PGR3 eller CoD2?? Jeg er ute etter et spill som holder leeengeee, i og med at jeg er blakk og får ikke kjøpt nye spill på en ngoood stund... Begrunn svaret ditt.. MVH En som bestiller 360'en idag... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 1. Du kan streame musikk fra PC (gjennom Windows Media Connect) eller egen MP3-spiller (kobles til via USB), eller rippe fra CD og inn på Xbox 360 sin harddisk. Du har ikke muligheten til å kopiere sangene rett over fra noe annet medium, med unntak av CD. 2. Alle spill er laget så de selv skrur av den innebygde musikken dersom du selv setter på musikk. Du bare trykker på Guide-knappen (Xbox logoen) på kontrollen din, velger hvilken musikk du selv vil høre på, og så forsvinner spillets musikk. Alt av lydeffekter er fortsatt tilstedeværende. 3. Jeg har ikke spilt så veldig mye CoD2, så svaret mitt blir nok PGR3. Det er et suverent bilspill, en nydelig blanding av arcade og simulator. Ikke nok med at singleplayer vil holde deg gående en god stund, etterverdt som du høster inn archivements og rank, men multiplayeren legger til mange timer med herlig gameplay. (til tider også frusterende, avhengig av hvem du kjører mot). CoD2 skal ha en fantastisk singleplayerdel, men til nå er ikke multiplayer-modusen noe spesiellt å bry seg om, da den bl.a. mangler lobby. Selv synes jeg at multiplayer er det som gir et spill lang levetid, og holder derfor en knapp på PGR3, selv om vi går å håper på en patch til CoD2. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 Takk... Men streame, må jeg gjøre det trådløst?? Jeg har ikke trådløst nettverk, og planlegger heller ikke å kjøpe det.. Hvordan kan jeg da streame det?? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Trådløst nettverk er ikke standard på xbox-en så jeg regner med du må bruke UBS-kabel. Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Svarer kun på 3'ern jeg, de to andre er jo besvart:-) PGR3 og CoD2 er jo to vidt forskjellige spill, så en ren sammenligning blir vanskelig. Begge er to glimrende spill, men hadde jeg kun fått valget mellom ett av dem hadde nok valget falt på PGR3, da jeg syntes den totale spillopplevelsen er bedre her enn i CoD2. Bevares, CoD2 er glimrende i SP, men MP-problemene ødelegger litt av totalopplevelsen av spillet. Pro/con liste: PGR3 pro: -Glimrende SP, fantastisk(!!) MP -Perfekt blanding av arcade/realisme -Grafisk sett det beste spillet på 360 -Lyd/musikk -Varigheten PGR3 con: -Tullinger som leker bumpercars i MP -KAN bli litt lett i lengden i SP, selv på Hardcore, men det er som sagt i MP PGR3 skinner. CoD2 pro: -God og lang SP -Utfordrende på Veteran diff. -Lyden er den beste til dags dato av samtlige FPS spill CoD2 con: -Håpløs MP, men dette rettes på forhåpentlig i fremtidig patch -Savegame buggen -Grafikken er så som så, svært god på enkelte områder, heller dårlig på andre. Så alt ialt vil jeg si PGR3 er det beste kjøpet:-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 PGR3 con:-Tullinger som leker bumpercars i MP -KAN bli litt lett i lengden i SP, selv på Hardcore, men det er som sagt i MP PGR3 Kan legge til at det er en fryktelig kjip lang loading tid. Det er forresten ikke lett, klarer det meste på hard, etter noe forsøk, men har ikke sjangs på Kudos vs. Time og Con challenge på hard Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Takk... Men streame, må jeg gjøre det trådløst?? Jeg har ikke trådløst nettverk, og planlegger heller ikke å kjøpe det.. Hvordan kan jeg da streame det?? 5468790[/snapback] Det er jo vanlig nettverkskort innebygd alle 360er, så bare koble boksen til en router. Har du ikke router, bruk en kryssa TP mellom 360en og din PC.http://www.xbox.com/en-US/support/howto/me...to-media-pc.htm Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 MVH En som bestiller 360'en idag... 5468236[/snapback] Hvor får du bestilt 360 i dag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 MVH En som bestiller 360'en idag... 5468236[/snapback] Hvor får du bestilt 360 i dag? 5469615[/snapback] Det å bestille og det å få levert idag er to vidt forskjellige ting. De fleste sjapper lar deg sette deg på venteliste. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 Takk.. blir nok PGR3 ja.. Jeg bestilte på EbGames Liertoppen (Lier, ved Drammen).. Jeg får den så snart de får den inn.. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 Er confused nå... Jeg har bare en Ethernett-inngang på min PC.. Den er til ADSL... Hvordan skal jeg da løse det?? Uansett, er det en annerledes tupp på inntaket til 360'en?? Jeg skal strekke den langt, hvis det er annerledes tupp må jeg jo skjøte på!! SKjønner ikke noe nå jeg.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 (endret) Er confused nå... Jeg har bare en Ethernett-inngang på min PC.. Den er til ADSL... Hvordan skal jeg da løse det?? Uansett, er det en annerledes tupp på inntaket til 360'en?? Jeg skal strekke den langt, hvis det er annerledes tupp må jeg jo skjøte på!! SKjønner ikke noe nå jeg.. 5470382[/snapback] Om det er noen trøst, så skjønner neppe noen andre her noe av det du skriver Du har RJ-45 kontakt (vanlig TP-kabel kontakt) både på PCen din (nettverkskortet) og på Xbox 360en (kontakten rett ved siden av A/V-kontakta). Dersom du er plugget rett inn i ADSL-modemet ditt med din PC, vil jeg anbefale deg å plukke opp en router, så du kan ha både PC og Xboxen på nett samtidig, samt at du da vil kunne kommunisere mellom Xboxen og PCen. Ta f.eks denne eller denne. Sistnevnte er den trådløse utgaven. Endret 20. januar 2006 av Slettet-t9DveYkZ Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 Prøver å laste ned Media Connect men koden blir ikke validert.. Hva gjør jeg?? Noen andre steder å laste det ned enn windows-sidene?? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 Takk takk.. Men hva med en switch?? Funker det?? Vil ikke ha router.. Hva med dette?? ADSL/Moden | Swich | PC | 360?? Men da får jeg jo ikke tatt fra PC til 360.. Det funker jo ikke!! Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 Good news: http://itavisen.no/php/art.php?id=288042 Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Good news: http://itavisen.no/php/art.php?id=288042 5470555[/snapback] Bad news: --> IT-avisen Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 Good news: http://itavisen.no/php/art.php?id=288042 5470555[/snapback] Bad news: --> IT-avisen 5470695[/snapback] ?? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 Jeg bare mente at det er godt nytt.. Ikke at ITavisen ruler/suger.. Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Neida, selvsagt er det godt nytt, men ITavisen har en tendens til å si ting som ikke har rot i virkeligheten, dvs plukket opp på et forum/rykter o.l....litt sånn sensjonspreget...en slags norsk utgave av The Inquirer om du vil. Håper som deg selvsagt at det er noe i det:-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 (endret) Takk takk.. Men hva med en switch?? Funker det?? Vil ikke ha router.. Hva med dette?? ADSL/Moden | Swich | PC | 360?? Men da får jeg jo ikke tatt fra PC til 360.. Det funker jo ikke!! 5470489[/snapback] Da får du bare internett på begge, intet lokalt. Hver av maskinene har sin egne eksterne ip-adresse, og du vil ikke ha noen lokal kommunikasjon. Du kan selvfølgelig velge å sette opp intern ip-adresse når du vil bruke ting internt, men da får du jo ikke strema musikk og brukt Xbox Live samtidig. Du kan jo alltids bruke PCen som router, men dette krever to nettverkskort og litt kunnskap. Jeg synes du burde kjøpe en router, og spare deg selv for masse bry. Hvorfor vil du egentlig ikke ha router? Endret 20. januar 2006 av Slettet-t9DveYkZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå