Gå til innhold

Biosupdate av A8N32 Sli *Problem løst*

Larsen0210

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har prøvd å oppdatere biosen til A8N32-SLI deluxe og har ikke klart det. Jeg prøver å trykke alt+f2 under oppstart som det står i manualen at man skal gjøre for å komme inn på Asus EZ flash utility, men da bare rebooter den og jeg får ikke noe skjermbilde.

Deretter prøver jeg å lage dos oppstartsdiskett med biosen og AFUDOS utility. Jeg kommer ikke lenger enn at den siste filen ikke får plass på disketten. Mangler ca 200kbyte.

Deretter har jeg prøvd å lage en bootable cd med instruksjon herfra: http://www.biosflash.de/e/bios-boot-cd.htm

Jeg kommer til at jeg skal skrive Z: i dos, men når jeg skriver det står det at det er ukjent.

Jeg vil oppdatere bios, og lurer på om noen har noen forslag til hva jeg gjør galt eller hva annet jeg kan gjøre. Jeg vet at det følger med "oppdatering av bios"-program man kan kjøre i windows men har hatt fryktelig dårlig erfaring med det før..

Blir glad for alle som har noen forslag :yes:

Edit: Jeg prøvde meg på flash i windows siden jeg ikke klarte å vente :p

Det gikk strålende og det virker som at den nye biosen støtter de tingene som den gamle biosen ikke ville :roll:

Dette er jo meget upraktisk fordi det er jo gjerne med den originale biosen man trenger å flashe ikke etterpå :tease:

Jaja, uannsett er problemet løst

Endret av Larsen0210
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...