Gå til innhold

HentaiBox - LCD #1 montert

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir bra dette skal du se :thumbup:

*Følge med*

Et spørsmål; Hvor mye kostet saga? Og hva er maks bredde på det den kan sage? Vurderer selv å gå til innkjøp noe mer presist verktøy til jeg skal lage kassa mi...

Slike aluminum firkantrør viste jeg ikke at de hadde på Byggmakker, men slike skal også kjøpes inn til prosjektet mitt ;)

Edit: Du har ikke noe imot at jeg delvis låner et par ideer rent design messig vel?

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar
Update var lovet i dag, men siden en kompis endelig fikk maskinen sin igang igjen, samt at vi begge kjøpte guildwars, sprit og øl, fant jeg det best å utsette arbeidet til i morgen.

5650272[/snapback]

Best det tenker jeg :p

Bra du har overført, slepper man å se etter udater og trykke på linker hele tiden : ) Liker det nye systemet veldig godt!

Lenke til kommentar

Dæven, dette ble nice ;) Dumt med at du ikke får malt på damene, men løsningen var bedre enn ingenting^^

Syns du har gjort veldig bra arbeid så langt! :)

34 dager? Tiden går fort!;o

Keep Up The GREAT Work! :D

Øyvind

Lenke til kommentar
Får han ikke malt det sånn som han skulle pga mangel på tid? Synd uansett :(

5723486[/snapback]

Ja, korrekt. Og korrekt : (

Men ferdig blir du vel, det er da noe :D Du kan evnt gjøre ferdig helt med paintinga etter TG da, hvis du er i form :p

Lenke til kommentar
Joda, men han får nok ikke painta det før TG allikevell :(

5726810[/snapback]

Surt... Har bare sett på bilder jeg så har ikke fått med meg det... Jeg som hadde gleda meg!!

5726861[/snapback]

Ja, jeg også så bare på bildene først, men nå har jeg faktisk begynt å lese litt også :) Og jeg gledet meg jeg også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...