chase Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Ser veldig bra ut devilon, kan ikke vente til de platene kommer tilbake fra lakkering, det blir topp stå på videre Petter Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Så bra ut det der er vel ca. like stort som 3 miditower kabinetter det der da? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 (endret) Blir bra dette skal du se *Følge med* Et spørsmål; Hvor mye kostet saga? Og hva er maks bredde på det den kan sage? Vurderer selv å gå til innkjøp noe mer presist verktøy til jeg skal lage kassa mi... Slike aluminum firkantrør viste jeg ikke at de hadde på Byggmakker, men slike skal også kjøpes inn til prosjektet mitt Edit: Du har ikke noe imot at jeg delvis låner et par ideer rent design messig vel? Endret 22. februar 2006 av P-in-P Lenke til kommentar
DeViLoN Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 (endret) Nå har jeg flyttet alle oppdateringene til Arbeidslogger. Hold den tråden clean, skal dere komentere noe, så gjør det i denne tråden. Oppdateringene finner dere her Endret 22. februar 2006 av DeViLoN Lenke til kommentar
DeViLoN Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 Update var lovet i dag, men siden en kompis endelig fikk maskinen sin igang igjen, samt at vi begge kjøpte guildwars, sprit og øl, fant jeg det best å utsette arbeidet til i morgen. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Update var lovet i dag, men siden en kompis endelig fikk maskinen sin igang igjen, samt at vi begge kjøpte guildwars, sprit og øl, fant jeg det best å utsette arbeidet til i morgen. 5650272[/snapback] Best det tenker jeg Bra du har overført, slepper man å se etter udater og trykke på linker hele tiden : ) Liker det nye systemet veldig godt! Lenke til kommentar
chase Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Kan si at det ser bra ut og jeg gleder meg til hele fronten er ferdig og du har alle 3 grafiske displayene montert Petter Lenke til kommentar
enl Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Knall idé for kabinett da :!: Ser bra ut. Lenke til kommentar
spyro Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Oioioi det ble bra med de viftene, digger resultatet. Btw, har vi samme dremel(300JD)? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Dæven, dette ble nice Dumt med at du ikke får malt på damene, men løsningen var bedre enn ingenting^^ Syns du har gjort veldig bra arbeid så langt! 34 dager? Tiden går fort!;o Keep Up The GREAT Work! Øyvind Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Utrolig pent kabinett. Bare synd at du ikke får paint jobben som du ville ha Har utrolig lyst å se dette live... Men desverre blir det ingen tg på meg. Lenke til kommentar
chase Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Så pent ut dette her devilon, gleder meg til resultatet. Petter Lenke til kommentar
spyro Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Får han ikke malt det sånn som han skulle pga mangel på tid? Synd uansett Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Får han ikke malt det sånn som han skulle pga mangel på tid? Synd uansett 5723486[/snapback] Ja, korrekt. Og korrekt : ( Men ferdig blir du vel, det er da noe Du kan evnt gjøre ferdig helt med paintinga etter TG da, hvis du er i form Lenke til kommentar
spyro Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Ja, paintingen må han få, skulle ønske han hadde tid Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Detta tror jeg kommer til å bli et digg kabinett! Ser digg ut allerede så da kan man jo tenke hvordan den kommer til å se ut ferdig... Bra jobb! Lenke til kommentar
spyro Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Joda, men han får nok ikke painta det før TG allikevell Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Joda, men han får nok ikke painta det før TG allikevell 5726810[/snapback] Surt... Har bare sett på bilder jeg så har ikke fått med meg det... Jeg som hadde gleda meg!! Lenke til kommentar
spyro Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Joda, men han får nok ikke painta det før TG allikevell 5726810[/snapback] Surt... Har bare sett på bilder jeg så har ikke fått med meg det... Jeg som hadde gleda meg!! 5726861[/snapback] Ja, jeg også så bare på bildene først, men nå har jeg faktisk begynt å lese litt også Og jeg gledet meg jeg også. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Najs fremgang på fronten Men du har vel ikke hørt om maskeringsape?, litt enklere en å lakke platene for å tegne på de. Så foresten ikke så ille ut med den der nettingen i front. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå