Gå til innhold

HentaiBox - LCD #1 montert

Anbefalte innlegg

Ja ok da... Men er den multiswitchen snart ferdig *vente i spenning*

5630680[/snapback]

Multiswitchen blir ferdig når jeg får henta LED's på postkontoret, trenger penger til det og. over neste helg tenker jeg at den er klar.

Biligdremel på clas ohlson til 250 da ;)

5630735[/snapback]

Trenger ikke, bestiller nytt anker og ny spennhylse til den jeg har. kommer på rundt 300 kr.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet du når du bestilte ledsene da? Og det kan da ikke koste så mye?

5631678[/snapback]

Nå må du f**n meg gi deg.

Jeg vet når jeg bestilte alt, men vet du i det hele tatt hva jeg bestilte sammen med led's.

Du har helt rett i at led's i seg selv ikke er dyrt.

De koster 18 kr pr stk, jeg bestilte 10 stk, så det blir tilsammen 180 kr.

Så må du legge til frakt og oppkravsgebyr på ca 130 kroner, da er vi oppe i 310 kr.

Men det er ikke alt, jeg har i tillegg bestilt 1 stk tubemeter (vannstands sensor til tank)

Den koster 349 kr.

Jeg har også bestilt en kabel til denne, slik at jeg kan koble den direkte til aquaero.

denne kabelen koster 59 kr.

Bestilte og 1 stk 1/4" BSP AC P&C Rett kobling til kr 29.

Da er vi oppe i kr 747.

Så må man tenke på at jeg har andre utgifter i tillegg.

Jeg betaler 5k pr mnd på huset, jeg har 2 barn som skal ha mat/klær/bleier.

Jeg har bil som trenger bensin, samt at jeg byttet frontruten på fredag som var, dette kostet meg 3800 kr.

Jeg har utgifter til strøm/forsikring/lån/parabol/internett/telefon/barnehage/kommunale utgifter.....

Det er ikke bare bare å slenge ut en tusenlapp her og en tusenlapp der. Det er mange andre aspekter som teller inn, jeg bor ikke på et rom i kjelleren hos mine foreldre, jeg spiser ikke maten de kjøper, jeg får ikke penger slengt etter meg av mine foreldre når jeg trenger dem.

Hvis du (Spyro) ikke har tolmodighet til å vente til ting er ferdig, så drit i det, jeg klarer meg veldig fint uten dine kommentarer.

Husk på en ting, jeg bygger ikke dette kabinettet for å tilfredstille deg, jeg bygger det for min egen del, hvis ting ikke går fort nok for deg, eller hvis jeg ikke er rik nok for deg, så stikk!

Til dere andre, beklager virkelig denne posten, men jeg begynte å bli dritt lei.

Endret av DeViLoN
Lenke til kommentar
Vel penger vokser ikke på trær da.

Foresten kommer du til å ha noen viftegriller på viftene dine? hva med å lage noen egene av en aluminiumsplate da.

Men en ting til, hvilken PSU skal du ha i kabinettet?

5632746[/snapback]

Skal faktisk ha noen meget diskrè griller.

sort mesh.

PSU blir den som står i gamle maskina, en HIPER HPU-4B580 Modulær 580W

Synd at du mangler penger da :(

Men som sagt, det er ikke alle som bor hos mamma og snylter på de. Er folk som har kommet lengre enn det også :tease:

5632795[/snapback]

Mangler ikke penger, må bare vente noen dager på neste forsyning.

Lenke til kommentar

Høres bra ut ;)

Det er ikke greit når man har så mange utgifter i mnd + at man holder på med et veldig dyrt, og bra prosjekt : ) man må prioritere. Kanke sitte med masse heftig stasj og ikkeno bleier til ungene :tease:

Dette blir bra det skjønner du! Venter vi, venter vi på no godt=)

Øyvind

Lenke til kommentar
Vet du når du bestilte ledsene da? Og det kan da ikke koste så mye?

5631678[/snapback]

Nå må du f**n meg gi deg.

Jeg vet når jeg bestilte alt, men vet du i det hele tatt hva jeg bestilte sammen med led's.

Du har helt rett i at led's i seg selv ikke er dyrt.

De koster 18 kr pr stk, jeg bestilte 10 stk, så det blir tilsammen 180 kr.

Så må du legge til frakt og oppkravsgebyr på ca 130 kroner, da er vi oppe i 310 kr.

5632030[/snapback]

Da så, sorry.... :blush:

Lenke til kommentar
Dette ser bra ut, mye jobb for å fikse dremelen da? (montere de nye delene)

Men foresten, jeg klarer ikke helt se for meg størrelsen med å bare se på målene. kan du stille den på siden av et vanlig kabinett til sammenligning?

5644154[/snapback]

Fikset ikke dremel'en, kjøpte like godt ny.

Her er et bilde du kan sammenligne størrelser med, satte kjerringa sitt midi tower med siden av.

compare_s.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...