Gå til innhold

HentaiBox - LCD #1 montert

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå blir jeg både gul og blå etter å vente på update....

5536944[/snapback]

Hvordan klarer du det? Går du på veggen elns? hehe;p

Men må få si at du jobber utrolig fort til å gjøre det så bra som du gjør! "Tid er penger", er det derfor du jobber så fort ell? :p hehe neira;p

Men stå på, gleder meg til neste update! Hva skal den handle om? :w00t:

Øyvind

5537021[/snapback]

Ja, noe sånt får vi si.

Lenke til kommentar

Har hverken daua eller gitt opp, bare venter på deler som må til for å kunne fortsette.

Hvis delene kommer for sent, blir det ikke tid til dekorlakkering før TG, håper jeg rekker det, hvis ikke blir det kun et sort matt kabinett inntil videre.

Har fått inn litt av deler da. + noe jeg egentlig ikke hadde planlagt i kabinettet.

Vent til i morgen så skal dere få en liten overraskelse.

Lenke til kommentar
Har hverken daua eller gitt opp, bare venter på deler som må til for å kunne fortsette.

Hvis delene kommer for sent, blir det ikke tid til dekorlakkering før TG, håper jeg rekker det, hvis ikke blir det kun et sort matt kabinett inntil videre.

Har fått inn litt av deler da. + noe jeg egentlig ikke hadde planlagt i kabinettet.

Vent til i morgen så skal dere få en liten overraskelse.

5542294[/snapback]

Den tingen du ikke hadde planlagt å skulle ha da er ganske najs og stor da :dribble:

Lenke til kommentar

Vel, det har nok gått mer enn 1 dag, men flere ting fører til forsinket update.

Bestilte meg nytt hovedkort i forrige uke, mottok dette på fredag.

Monterte det inn i gamle maskinen, og innstallerte windows på nytt, slet en del med bsods og andre småproblemer, fant ny bios hos asus som skulle fikse på noe av dette, men tror du ikke det endte opp med bad flash?

Eller, egentlig ikke, alle meldinger onscreen sa meg at alt var ok, men hk ville ikke poste etter flash, så nå er det bare å vente på rma.

Lørdag fikk jeg en liten sønn, så dette har naturligvis tatt all min fritid siden.

Lenke til kommentar
Gratulerer med unge. :D

Btw sikker på at du ikke brukte feil bios til å flashe med?

5565299[/snapback]

Takker for alle gratulasjoner :)

og ja, er sikker på at jeg ikke brukte feil bios

flasha fra asus a8n32-sli deluxe 0903 til asus an32-sli deluxe 1009.

etter det jeg har lest meg frem til på visse forum, så er jeg ikke alene med denne opplevelsen på dette hk.

Grunnen til at jeg kjøpte meg nytt hk, var pga mangel på paralellport på det gamle, pci kontroller med paralellport funket ikke med det store lcd displayet.

Men, det er jo ikke mulig å lese av temperaturene på dette hk fra mbm eller speedfan, kjipe greier.

Lenke til kommentar
mCubed sine viftestyringer lar deg kontrollere egne sensorer og vifter med software. Det fungerer ypperlig, og du får en del trivelige funksjoner med litt programmering som at du kan hente ned temp'en via web etc.

Men, koster litt penger..

5569055[/snapback]

Hovedkortet har egne sensorer i fleng, det er bare det at hverken speedfan eller mbm kan lese fra dem,ihvertfall ingen som har funnet en løsning enda.

Trenger avlesning fra disse programmene for å kunne bruke dem på lcd displayene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...