bukspretteren Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 (endret) Har fått en merkelig feil på min HP pavilion t260. Når jeg spiller WoW og Bf2. Flyter grafikken ut i linjer og trekanter. I bf 2 ser det helt j... ut med masse "streker og geometriske figurer". Det virker som det er helt random når dette oppstår, kan en dag spille 1-2 timer uten problemer, mens andre ganger kommer problemet med en gang. Kan nevnes at jeg kan fortsette å spille med problemet uten at systemet crasher. Jeg kan også oppleve feil med feks skjermspareren i windows, så det er ikke utelukkende spill det dreier seg om. Først antok jeg at det var feil på skjermkortet, som forøvrig var et ATI Radeon kort. Byttet til et Gforce 6600 ti, reinstallert Os'et og skjermkort drivere, uten resultat. Støv har blitt fjernet og viftene går, så jeg skulle tro at tempen på Cpu'en er ok? Dette er en original hp pavilion t260 så bare gpu'en er byttet. Litt usikker på hele systemet, men jeg tror det er noenlunde slik: Cpu: Intel Pentium 4 3.02 ghz (tror det er dual core) Hovedkort: Uvisst, men originalt. Minne: 1Gb Skjermkort: Nvidia Gforce 6600 Driverene til skjermkortet er originale Nvidia, antar nyeste force. Håper noen kan hjelpe meg med å få en diagnose her, da jeg selv er tom for ideer. Hjelp mottas med stor takk Endret 20. januar 2006 av bukspretteren Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Last ned Ultimate Boot CD og sjekk om minnet er OK. Hvilken strømforsyning har du? Lenke til kommentar
bukspretteren Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 Er usikker men må nok få sjekket denne. Takk for tips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå