InFlamez Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Har en 2500+ barton med boxed vifte. FSB 206.4 MP 11x kjører vCore på 1.776 v Tempen på cpu'en ligger på 40 C etter 5 timer med Counter strike. Kan tempraturmåleren min være feil, eller har jeg bare vert heldig med mitt eksemplar av cpu'en? 60x60 vifte på prosessoren.. Ikke av beste slaget.. Vil jeg kunne overklokke mer om jeg hadde mye bedre kjøler? Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 De gamle socket a prosessoreren tåler ganske mye varme. Jeg kjørte min XP2500 på 65 grader full load. Det var med en Vulcano 11 vifte på ca 2000 RPM, så du har nok en rimelig kjørlig sak. Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Nå må det også ta hensyn til at Counter-Strike er ikke det mest krevende spillet heller... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Få tak i Prime 95, OCCT elns og test maks temp. Du bør og kjøre det så lenge at du ser at systemet er stabilt. Da kan du klokke lengre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå