Jtand Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 (endret) Noen som vet hvor jeg kan få tak i lydspor med naturlyder som fuglekvitter, bekk som renner etc. Vet at det høres ut som jeg er en dame på 40-50 år, men jeg elsker å sitte å høre på det, men blir litt problematisk nå på vinteren da alt er dødt! Det lydsporet bør helst være på over 30 min. Tenkte å slappe av litt! Endret 20. januar 2006 av Jtand Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 ganske bra ide. kunne tenkt meg noe sånt til hektiske dager Lenke til kommentar
Toa Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Noen som vet hvor jeg kan få tak i lydspor med naturlyder som fuglekvitter, bekk som renner etc. Vet at det høres ut som jeg er en dame på 40-50 år, men jeg elsker å sitte å høre på det, men blir litt problematisk nå på vinteren da alt er dødt! Det lydsporet bør helst være på over 30 min. Tenkte å slappe av litt! 5467914[/snapback] Slike CD'er selges diverse steder, ofte på litt alternative forretninger. F.eks i Bergen mener jeg å ha sett slike CD'er hos Witchy Bitchy. "Sounds of the earth" er en serie CD'er med akkurat det du er på jakt etter. Søk litt rundt etter det... Lenke til kommentar
johnj Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Da jeg på fritiden ofte leker meg med enklere digital lyddesign på PC har jeg følgelig en god del effektlyd på boks liggende. Anbefaler på det varmeste CD-platene i serien "Gentle Persuasion - The Sounds of Nature". Ett, sammenhengede lydspor som varer i ganske nøyaktig en time med liveopptak av god kvalitet. Ikke noe jalla synthesizer-effekter som på enkelte andre lydeffekt-/kontentum-samlinger. To av skivene jeg fant i farten nå inneholder henholdsvis torden ("Electrifying Thunderstorms") og peisknitring ("Sounds of a Crackling Fireplace"), men utvalget er stort og omfangsrikt. Lenke til kommentar
EivindO Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 du får sjekke ut musikken til Biosphere... Substrata er ei skive for avslapping Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå