cmi Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) Ja hva syns dere om dette bildet?? tar imot ris og ros! tror jeg Endret 19. januar 2006 av cmi Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Fint utsnitt, litt utbrente farger på ting og tang, men ellers et bra bilde. Lenke til kommentar
cmi Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 mener du bærene er for lyse?? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Fint motiv, men synes fargene blir litt sterke til tider, og motivet var for rotete! Lenke til kommentar
sthlm Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Fin forgrunn/bakgrunn med tanke på dybdeskarphet. Kunne beskjært litt nedentil føler jeg, kanskje et par-tre cm. Hovedmotivet kan kanskje ha en tendens til å gå i ett med omgivelsene slik at det ikke stikker seg ut (helst på undersiden av motivet. Er ellers enig i at det er litt rotete. Helt greit bilde, synes jeg. Håper å se flere fra deg Lenke til kommentar
magneska Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Er enig med de andre kommentarene du har fått, men det er jo en fin fugl da! Likte ikke helt utseende på uskarpheten til bakgrunnen! Er det det her som kalles for kjip bokeh eller noe sånt? Lenke til kommentar
sthlm Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 (endret) magneska Postet i dag, 13:01 Likte ikke helt utseende på uskarpheten til bakgrunnen! Er det det her som kalles for kjip bokeh eller noe sånt? Det slo meg det også.. Er dette et resultat av 5-bladet blender? (Ser da på de femkantede punktene) Endret 20. januar 2006 av sthlm Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Dette var et bra bilde, men kanskje fokusen skulle vert litt mer på fuglen, jeg ser liksom at fuglen går i ett med grenen som den sitter på.. Lenke til kommentar
Kerb1 Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 (endret) Litt for skarpt lyst. Forandret litt på curves og valgte auto color. Endret 21. januar 2006 av Kerb1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå