Tdale Skrevet 19. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2006 Sånn rimelig fornøyd med dette bildet. Litt vanskelige lysforhold rett foran scenen, så mange bilder ble ubrukelige. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 19. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) Mangler litt i skarphet, men komposisjon er ok. Vanskelig med disse rotete bakgrunnene. I gamle dager ville jeg brukt en presset tri-x s/h-film for å dempe detaljene i bakgrunnen litt, men med digitalkamera kan/trenger man ikke bruke slike triks. Bruk PS til å rydde opp i bakgrunnen hvis du vil få det skikkelig bra, hvis ikke forblir det bare et illustrasjonfoto àla dagspresse i festivalsesongen. Kan hende det var den look'en du var ute etter, men har man ikke deadline bør man legge mer arbeid i det Endret 19. januar 2006 av PMnormal Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 21. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2006 fint motiv, men skarpheten er ikke der, og gitaren er alt for lys Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. januar 2006 Ikke så lett med eksponeringen når man har noen sekunder på seg, og lyset fra lysriggen varierer fra nesten avslått til flere kilowatt, i blant rett mot objektivet andre ganger rett mot artisten osv. Den rosa røyken føler jeg gjør mye for bildet. Det at det ikke er skarpt har litt med at jeg ikke hadde et særlig lyssterkt objektiv, og brukte ISO 800, og selv da ble lukkertidene helt i grenseland med mindre ting var helt i ro.. Må få meg et 1,4 eller 1,8 objektiv til sånt bruk. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 21. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2006 Lyssterk optikk er svaret for deg Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 21. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2006 En same som spiller gitar uten pekefinger i rosa røyk! Utrolig bra! Likte dette bildet, fikk meg til å tenke selvom jeg har tatt meg en liten dram nå, så likte jeg det absolutt veldig godt Lenke til kommentar
brainware Skrevet 22. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) Likte bildet veldig godt. Flotte farger, gir bildet estetisk nytelse. Rent teknisk er det selvfølgelig mulig å forbedre, men tatt der og da har du gjort det beste ut av det, og formidlet videre til oss. Endret 22. januar 2006 av brainware Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. januar 2006 Her har jeg gjort litt av hvert med bildet..blant annet ryddet opp i bakgrunnen Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 22. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2006 Se der, ja. Dette er jo det vidunderlige med digital foto. Nå er bildet mye mer dekorativt som fotokunst. Bravo! Lenke til kommentar
brainware Skrevet 23. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2006 Likte ikke bildet noe særlig i versjon 2, da det ble for rent og mistet mye av det dynamiske uttrykket. ( Er egentlig ikke særlig glad i glansbilder og redigering da ). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå