Gå til innhold

Hjelp meg å ta en avgjørelse

Pepsi

Anbefalte innlegg

Compaq Evo eller Dell Latitude??

Har en max grense på ca. 14-15.000,-

Hva bør jeg kjøpe for å bli fornøyd. Har tidligere hatt Toshiba Satelite, IBM Thinkpad, Compaq Presario.

For meg så er det viktig at den har eller har mulighet til å få cdrw..skjermkort og de avanserte greiene er ikke så viktig. Men, maskinen må være pålitelig, grei å "bygge" ut, og den må kunne vare en stund. Altså, slik at jeg ikke må kjøpe ny neste år for å henge med i den teknologiske verden.

Hva vil da være best?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror kanskje jeg heller ville sett litt på hva du kan få for den prisen du setter opp: Compaq EVO er en dyr maskin uansett - det samme er vell Dell Latitude. Hvorfor akkurat disse to? Pga. garantigreier? Skal du kjøpe nytt, eller har du fått tilbud om brukte maskiner?

Lenke til kommentar

skal du bruke laptopen mest til spilling,

så kan dell laptopen være et bra valg,

hvis du skal bruke den litt mere proft så hadde jeg nå valgt evo800v, vell å merke æ anbefaler at du kjøper en carepaq til laptopen,det gir lengere garanti.

MR_T

Lenke til kommentar

Quote:

MR_T skrev (2002-09-17 11:47):

skal du bruke laptopen mest til spilling,

så kan dell laptopen være et bra valg,

hvis du skal bruke den litt mere proft så hadde jeg nå valgt evo800v, vell å merke æ anbefaler at du kjøper en carepaq til laptopen,det gir lengere garanti.

MR_T

har bare gode erfaringer med dell, det er et bra merke, og den du snakker om skal klare spill ganske bra...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...