Pepsi Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Compaq Evo eller Dell Latitude?? Har en max grense på ca. 14-15.000,- Hva bør jeg kjøpe for å bli fornøyd. Har tidligere hatt Toshiba Satelite, IBM Thinkpad, Compaq Presario. For meg så er det viktig at den har eller har mulighet til å få cdrw..skjermkort og de avanserte greiene er ikke så viktig. Men, maskinen må være pålitelig, grei å "bygge" ut, og den må kunne vare en stund. Altså, slik at jeg ikke må kjøpe ny neste år for å henge med i den teknologiske verden. Hva vil da være best? Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Ville valgt Dell tror jeg, men det er fordi jeg har dårlig erfaring med Compaq. Men har aldri prøvd Dell sine bærbare tror jeg :wink: Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Til den prisen hadde jeg valgt en IBM Thinkpad R31/32 Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Dell har elendig kundeservice. Lenke til kommentar
ekren Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Jeg tror kanskje jeg heller ville sett litt på hva du kan få for den prisen du setter opp: Compaq EVO er en dyr maskin uansett - det samme er vell Dell Latitude. Hvorfor akkurat disse to? Pga. garantigreier? Skal du kjøpe nytt, eller har du fått tilbud om brukte maskiner? Lenke til kommentar
fadosten Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 hallo er ny på forumet ville bare sei Æ GLA i DEG Lenke til kommentar
MR_T Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 skal du bruke laptopen mest til spilling, så kan dell laptopen være et bra valg, hvis du skal bruke den litt mere proft så hadde jeg nå valgt evo800v, vell å merke æ anbefaler at du kjøper en carepaq til laptopen,det gir lengere garanti. MR_T Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Quote: MR_T skrev (2002-09-17 11:47):skal du bruke laptopen mest til spilling, så kan dell laptopen være et bra valg,hvis du skal bruke den litt mere proft så hadde jeg nå valgt evo800v, vell å merke æ anbefaler at du kjøper en carepaq til laptopen,det gir lengere garanti.MR_T har bare gode erfaringer med dell, det er et bra merke, og den du snakker om skal klare spill ganske bra... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå