Heineoen Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Hei! Har lyst til se se feks. Tv2 i bilen.. Så tilbud fra Naf: http://194.132.117.74/Butik/docs/produkt.a...&dept_id=NO-102 og http://194.132.117.74/Butik/docs/produkt.a...&dept_id=NO-102 Er dette alt jeg trenger? Passer de? Får jeg inn tv med så liten antenne? takk! Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Nå har jeg ikke testet sakene, men alt av typen "nextbase" som jeg har vært borti har vært mer eller mindre katastrofe. Sammenlignet med mer seriøse produkter til denne bruken virker dette en smule spedt og pinglete. Føler du at du må ha det, så for all del, men du får det du betaler for her som ellers Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 Hva er feil med Nextbase da? På hvilken måte? Har testet to produkter fra dem selv.. (dvd spillere) og var kjempefornød i fohold til prisen.. Hva kan bli bedre? Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 (endret) Vel... Har testa DVD spillere derfra sjøl og var nok heller skuffa kan man si. Alt kommer an på sammenligningsgrunnlaget. I og med at jeg ikke har testa denne skal jeg ikke være for bastant, men om en foretar en rask google så finner en fort ut at det sammenlignet med disse så er antenna vel pinglete. Og når det gjelder selve tunerenheten så kan disse virke en smule mer gjennomførte. Ville heller sjekka ut det som Clarion eller Alpine har å by på her. Men da kommer en tilbake til det evindelige kostnadsspørsmålet igjen. Er du fornøyd med tidligere erfaringer med Nextbase så klarer det seg sikkert i lange baner Endret 20. januar 2006 av Jalla Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 Skulle helst hatt det til max 3000kr.. Forslag? Og skulle gjerne hatt støtte for DivX.. Mulig jeg senere installerer en bærbar pc.. Fant et adapter 12til220V som klarte 150w i startøyeblikket.. Holder dette for en bærbar? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå