FaT_JoE Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) Har fått et msn virus (tror jeg) på maskina som jeg ikke får bort.Har søkt med mange spyware og antivirus programmer men finner det ikke. Viruset fikk jeg på en link som jeg var så dum at jeg trykket på.Da jeg hadde trykket på ble noe lastet ned til maskina mi, men jeg slettet det med engang. Viruset eller hva det er sender en link til alle som er pålogget msn som jeg har i kontaktlisten min å sender di en link som jeg ikke ser når jeg logger på msn. Har prøvd å re-installere msn flere ganger men det hjalp ikke. Noen som har opplevd det samme? Håper noen har tips til dette Endret 19. januar 2006 av FaT_JoE Lenke til kommentar
aleh Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Jeg fjernet netopp en av de msn virusene fra en maskin. Husker ikke helt navnet på det viruset med tanke på at jeg ikke er borti virus ofte. Brukte NOD32 antivirus program som raskt og enkelt fjernet det. Her har du en link med forklaringer om hvordan du kan fjerne noen av dem: http://www.happy-messaging.com/messenger/virus/ Lenke til kommentar
FaT_JoE Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 Jeg fjernet netopp en av de msn virusene fra en maskin. Husker ikke helt navnet på det viruset med tanke på at jeg ikke er borti virus ofte. Brukte NOD32 antivirus program som raskt og enkelt fjernet det. Her har du en link med forklaringer om hvordan du kan fjerne noen av dem: http://www.happy-messaging.com/messenger/virus/ 5467358[/snapback] Takk, lastet ned NOD32 å det fant virusfilene med engang så jeg fikk fjernet dem Lenke til kommentar
aleh Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Bra du fikk fjernet viruset. NOD32 er det beste antivirus programmet jeg har vært borti. Den maskinen jeg fjernet viruset fra hadde Norton 200? installert uten at den klarte å finne noe så det sier noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå