Orjanp Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Kan man kjøpe ny telefon med ny bindingstid når det er en måned igjen på bindingstiden hos Tele2? Bindingstiden går ut 20.2. Kan jeg i så fall kjøpe 20.1, eller må jeg vente til 21.1? Ørjan... Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 hva har du tele2 support for? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Support koster penger, forumet er gratis. Jeg mener du må vente til den 21. Evt til mandag for å være helt sikker . Dette etter hva jeg husker av tele2 sine begrensinger i sitt datasystem (jeg er tele2-forhandler). Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Skal gi ett svar til, og så er off topic slutt. Det fine med forumet er at informasjonen her kan leses av alle. Derfor kan et spørsmål som dette faktisk være til nytte for flere enn en leser, iforhold til om man sender mail, hvor man kun personlig er mottaker. Derfor ser jeg fint lite galt med slike spørsmål på et forum som dette. Og da setter vi strek for off-topic. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 (endret) Dessuten, hverken mail eller telefon er tilgjengelig mellom klokken 23 og 06. Mail tar i beste fall noen dager å besvare. Hadde kundeservice vært åpen, hadde jeg ringt. Hvis du ikke liker spørsmålet, la vær å svar! Takk for hjelpen Alastor. Ørjan... Endret 20. januar 2006 av Orjanp Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Hos Tele2 må du vente til 21.1 Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Hvis Tele2 er litt fleksible, slik for ekspemel Netcom forhandlersupport pleier å være, så er det ingen problem å videreføre dersom det bare er et par dager igjen. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 Jeg ringte dem på fredag, og de sa at den kunne videreføres om ti dager. Greit tenkte jeg og la på. I ettertid syntes jeg det hørtes rart ut, så jeg dro ned og prøvde å videreføre abonementet. Det fungerte helt fint det. Så det var kanskje 10 minutter hun mente. Ørjan... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå