kaikrekar Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 har en adsl modem fra linksys av merke wag354g-eu. dette er merket annex a og fungerer ikke,siden fikk jeg tak på et helt likens av min adsl levrandør som de sier er merket annex b og det går,hva er forsjelleen på de? er jeg lurt? Lenke til kommentar
ThorB Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 har en adsl modem fra linksys av merke wag354g-eu. dette er merket annex a og fungerer ikke,siden fikk jeg tak på et helt likens av min adsl levrandør som de sier er merket annex b og det går,hva er forsjelleen på de? er jeg lurt? 5466988[/snapback] etter alt jeg har lest i artikler og selv erfart: annexb brukes i hele norge uannsett om man har analog eller digital linje hos sluttbrukeren, det har noe med utstyret telebransjen har valgt. Annex A - ADSL over phone line (POTS) Annex B - ADSL over ISDN (ISDN) så hvis du skal ha et modem i Norge, Tyskland, Nederland eller Canada, må man anskaffe seg annexb modem.. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 En trøst kan jo være at modemet funker i Sverige Lenke til kommentar
ThorB Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 En trøst kan jo være at modemet funker i Sverige 6738007[/snapback] Jeg har allerede en fin "switch" her av god annexa merke hehe det som har slått meg litt er at enkelte norske nettbutikker selger annexa utstyr. f.eks http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=32443 men dette er ikke den eneste jeg har sett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå