Kridal Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Skal kjøpe meg ny mp3 spiller og må ha plass til mange sanger og kanskje noen bilder.. Her er mine viktigste kriterier -god batteritid -fargeskjerm -støtte for bilder (og kanskje video) -minst 4 GB -ikke alt for stor -pent design -ikke alt for dyr (toppen 3000,-) Håper noen har noen tips!! På forhånd takk!! Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 iPod nano har alt det der, og den har det beste designet og. Lenke til kommentar
Kridal Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 iPod nano har alt det der, og den har det beste designet og. 5466973[/snapback] har tenkt mye på den, men den får vistnok lett riper.. er mye aktiv og vil helst ha en som tåler litt.. men ellers er den veldig bra! Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 iRiverH10 Den er best. Den slår alle konkurenter på alt, kanskje bortsett fra størrelsen. Men den er god og ha i lommen. Fantastisk lyd i den er det også, og utrolig god skjerm. Fotnote angående iPod nano: Det følger med en liten veske til den nå, så gjør du det til en vane og ha den i vesken slipper du unna mesteparten av ripene, dog ikke alle. Nanoen er deilig, men jeg er litt misfornøyd med iPod generelt. Jeg har min 4 iPod på 6 måneder nå. Fikk 2 med feil fra butikken. Skal sies dette var en hardiskbassert .Slutt på fotnote Lenke til kommentar
annie2 Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Sandisk Sansa M260, når den omsider kommer til landet. Ikke noen pen spiller, men den tiltaler akkurat de som ikke liker Ipod pga proprietert batteri og trenger software for å føre over musikk. Sandisk trenger ikke driver, bruker AAA batteri og har de fleste funksjoner som trengs. 4 GB flash minne... Det kommer en pen Sandisk spiller senere, med fargeskjerm og opp til 6 GB flash minne. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 iPod nano har alt det der, og den har det beste designet og. 5466973[/snapback] har tenkt mye på den, men den får vistnok lett riper.. er mye aktiv og vil helst ha en som tåler litt.. men ellers er den veldig bra! 5467042[/snapback] Den hvite riper ikke så lett da, bare baksiden. og om den tåler mye? Det kan jeg skrive under på. Gjort ganske mye med min Se også her: http://arstechnica.com/reviews/hardware/nano.ars/3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå