jic Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Er det meg eller ligner disse 2 telefonene veldig mye på hver andre. Ser at knappene er litt annerledes men design er stor sett likt.. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Er det meg eller ligner disse 2 telefonene veldig mye på hver andre.5466902[/snapback] Vil vel heller si S88 ligner på K750i, for det er jo ikke rart at Wilma (nye K750i) ligner på sin forgjenger. Selv syns jeg S88 designmessig er en hybrid av K750i og 6233. Har hørt enkelte syns den ligner på 6020/6021. Lenke til kommentar
genser Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Selv synes jeg den nevnte B-S modellen ligner på Nokia 6021. Spesielt ved joystick, valg-taster, ringetaster og "rammen" rundt mobilen. Det går greit uansett. Det finnes være eksempler enn dette. Mobilen er svart og i helt vanlig form og med normal skjermstørrelse. Da er det ikke så lett å ungå at den ligner på minst 1 annen mobil som også er svart, vanlig form og skjermstørrelse. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Joda, men spør du meg er det litt for mye likhet ute å går... Når kanten er "tatt" fra SE og front fra Nokia må man nesten legge merke til det. Men tatt fra Nokia og SE eller ikke - en fin telefon er det i hvert fall. Etter skrivefeilene å dømme tror jeg muligens du trenger noen timers søvn, Are Lenke til kommentar
molna Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Noen sier S88 ligner på Siemens M75 og ME75, noen sier den ligner på Nokia 6021 mens andre sier den ligner på Sony K750. Tror det bare beviser at mange av dagens mobiler ligner på hverandre. Skjerm, joystick, taster og farge. Hvis det er slik design folket liker så bør man selvsagt produsere det, enten det ligner på tidligere modeller eller ikke. Ellers kan man jo si at alle mobiler med fargeskjerm, MP3, minnekort, WAP, java osv har kopiert Siemens også Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Noen sier S88 ligner på Siemens M75 og ME75, noen sier den ligner på Nokia 6021 mens andre sier den ligner på Sony K750.Tror det bare beviser at mange av dagens mobiler ligner på hverandre. Skjerm, joystick, taster og farge. Hvis det er slik design folket liker så bør man selvsagt produsere det, enten det ligner på tidligere modeller eller ikke. Ellers kan man jo si at alle mobiler med fargeskjerm, MP3, minnekort, WAP, java osv har kopiert Siemens også 5468332[/snapback] Men de har, som arehei skriver, forandret valg- og svartastene. De nye likner veldig mye på nokia sine. Lenke til kommentar
molna Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Er ikke forandring lov da mener du? Man må hele tiden tilpasse seg markedet for å henge med. Akkurat som Nokia og SonyE valgte å gå for fargeskjerm for å prøve å henge med Siemens for noen år tilbake. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Siemens skal absolutt ha for å være tidlig ute med mye rart. Nå håper jeg bare BenQ-Siemens følger opp og gjør noe ordentlig også. Hjelper ikke med innovasjon når de andre gjør det mye bedre etterpå No offence til Molna Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 (endret) enn mobil er en liten boks, med tallene 0-9, stjerne, firkant og noen få ekstra taster som "ok", "tilbake", "pil" "opp" og "ned" (eks. joystick) og med disse egenskapene, er det kestremt vanslelig å produsere en teleon som er helt forskjellig fra andre. dermer i nyere tid, og framtiden, kommer mobiltelefonene til å bli likere og likere på utseende, også på software kan eg tenke meg. men hvert merke kommer vil sikkert til å ha sitt spesiell preg. Vegard Endret 20. januar 2006 av vegis Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 ...er det kestremt vanslelig å produsere en teleon som er helt forskjellig fra andre. osv... Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 ...er det kestremt vanslelig å produsere en teleon som er helt forskjellig fra andre. osv... 5469374[/snapback] jada, men ,man kan ikkje finne på ulike modell fasonger i uendelig med tid heller. Lenke til kommentar
molna Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Er ikke helt forskjellig fra andre den der Ligner på BenQs gamle 'Cube': Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Slikte ting kommer jo an på øyet som ser, men jeg tenkte tanken flere av dere sier her når jeg så bilde av den første gang. Synes denne diskusjonen blusser opp nesten hver gang Siemens kommer med nye modeller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå