mongojarle Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Hei, men cpu-vannkjølingsblokk type Magnum for socket 478. denn lakk i slangefestene. jeg hadde tilfeldigvis kabinettet på siden, og dataen av (jeg rotet inni kabinettet, sikkert derfor det lakk...) men det dammet seg opp nede på hovedkortet i hvertfall da, så jeg løp inn i kjelleren for å hente en bøtte, så skrudde jeg som en gal på slangeklemmene, og heiv blokka i bøtta... så ser jeg ned på hovedkortet, for å tørke, men hva ser jeg? jeg ser INGEN CPU, hvor har den gjort av seg... den har jeg faktisk prestert å dra ut av socketen sammen med blokka, så den henger fast under blokka... *nerver* tørke, feste blokker på chipset + skjermkort (tok vel nærmere 4 timer, måtte lime de på). så var det å vente på strømmen... (bor på sørlandet, og jeg hadde hodelykt hele tiden) så var det å fyre opp maskinen: Romtemperatur: 20 grader CPU: 36 grader GPU: 36 grader Chipset: 22 grader Skjermkort minne: 39 grader (byttet ut stock med andre ribber) HDD's: 27 og 29 grader OG DET FUNKER, derfor er dette et gledesutbrudd.... Lenke til kommentar
Badjoo Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 gledesutbrudd? o_0 stakkars pc! Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 .......og livet gikk videre i Hakkebakke skogen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå