M@R7!N Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 æsj.... nextgen my ass tongue.gif Sorry, Nextgen "kontroll" > HD Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Eller gameplay > grafikk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 jeje. Merk " " Alle vet at om man putter en gjeipende smily etter en setning er det en spøk. man kan også utnytte dette ved å vere frekk, etterfulgt av . Da kan man jo bare si "det va jo kødd" og henvise til denne posten Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Jeg har sett litt igjenom tråden, men finner ikke ut om den vil støtte HD.Vil den det? 6607225[/snapback] Den vil nok ha 480p som standard, alstå ikke HD, men bittelitt renere bilde enn gamle SD TVer støtter(50 fulle bilder i sekundet istedenfor 50 halve bilder i sekundet som er gamle TV standarden. 60 for NTSC). Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 Jeg har sett litt igjenom tråden, men finner ikke ut om den vil støtte HD.Vil den det? 6607225[/snapback] Den vil nok ha 480p som standard, alstå ikke HD, men bittelitt renere bilde enn gamle SD TVer støtter(50 fulle bilder i sekundet istedenfor 50 halve bilder i sekundet som er gamle TV standarden. 60 for NTSC). 6613041[/snapback] I tilegg til at den støtter Widescreen, hvilket kan være greit for dem med widescreen TVer. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Jeg fikk ordnet et lite intervju med Opera for min side om Wii. Mener det er en rekke ting der som ikke har blitt visst om tidligere. Dere kan lese intervjuet her: http://wii-fan.net/feature/intervju-opera-om-opera-wii.html Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Jeg fikk ordnet et lite intervju med Opera for min side om Wii. Mener det er en rekke ting der som ikke har blitt visst om tidligere. Dere kan lese intervjuet her: http://wii-fan.net/feature/intervju-opera-om-opera-wii.html 6627721[/snapback] Takker for den lille lesningen der TCi Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Høres veldig spennende ut. Lenke til kommentar
mecha slin Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Vel, fin informasjonstråd, men jeg skulle ønske det bare var det, og ikke noe mer. Altså, jeg bryr meg pent lite om hvilke spill du kunne tenke deg å spilt til Wii, jeg ser heller at en egen tråd om det dukker opp. Jeg vil gjerne bruke tråden til informasjon, men roter meg ofte bort i mye tekst om fiktive spill. Vil gjerne vite om et relativt stort "Wii-forum", gjerne internasjonalt som har mye informasjon. På forhånd takk! Lenke til kommentar
JV Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Gamespotlinken funker ikke lenger... ny url: http://www.gamespot.com/wii/index.html Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 *mine innlegg* (mangler noe vettugt å si) Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Hva med å bruke "Favoritter"-funksjonen i stedet? Lenke til kommentar
LMH Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Blir det noko slags kobling mellom DS og Wii ala. GBA og GC? Burde jo vere mykje enklare no sidan begge er trådlause. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Ja, det er snakk om det. DS-demoer via Wii f.eks.? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Wii skal kunne kommunisere med DS ja. Har skrevet litt om det her: http://wii-fan.net/nyheter/wii-og-ds-vil-kommunisere.html I følge Miyamoto kan man for eksempel kunne laste ned ting fra Wii ned på DS, for så å redigere dette. Det man da redigerer kan man da også sende tilbake til Wii. Både trykkskjermen og mikrofonene til Nintendo DS vil kunne bli tatt i bruk. Er en link til mer informasjon der også. Endret 2. september 2006 av TCi Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 Jeg har nå startet arbeidet med en helt ny infrmasjonstråd som skal erstatte den gamle. Denne vil ha nye bilder av den oppdaterte kontrollen og mer informasjon siden Nintendo har røpet mer om sin konsoll og kontroll. Jeg kommer muligens til å vente til etter TGS (Tokyo Game Show) da Nintendo mest sannsynlig kommer til å annonsere en del nytt der. Snorre Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Når er TGS? Gleder meg utrolig mye til vi får mer informasjon om wii. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 Når er TGS? Gleder meg utrolig mye til vi får mer informasjon om wii. 6788929[/snapback] TSG er den 22. September. Altså om rundt tre uker. Mye tyder på at Nintendo vil røpe pris og lanseringsdatoen til Wii der. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Jeg gleder meg, så ikke så mye fra wii Lieipzig(?) så nå burde de jammen vise noe spennende Lenke til kommentar
ttt Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 TSG er den 22. September. Altså om rundt tre uker. Mye tyder på at Nintendo vil røpe pris og lanseringsdatoen til Wii der. 6789089[/snapback] Det ser ut til at vi får vite dette alt den 15. september (den 14. i USA). http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=67231 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå