Gå til innhold

Nintendo Wii (Revolution) Informasjonstråd!


Snorre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+1242

jeje. Merk " :p "

 

Alle vet at om man putter en gjeipende smily etter en setning er det en spøk.

man kan også utnytte dette ved å vere frekk, etterfulgt av :p .

Da kan man jo bare si "det va jo kødd" og henvise til denne posten :)

Lenke til kommentar
Jeg har sett litt igjenom tråden, men finner ikke ut om den vil støtte HD.

Vil den det?

6607225[/snapback]

Den vil nok ha 480p som standard, alstå ikke HD, men bittelitt renere bilde enn gamle SD TVer støtter(50 fulle bilder i sekundet istedenfor 50 halve bilder i sekundet som er gamle TV standarden. 60 for NTSC).

Lenke til kommentar
Jeg har sett litt igjenom tråden, men finner ikke ut om den vil støtte HD.

Vil den det?

6607225[/snapback]

Den vil nok ha 480p som standard, alstå ikke HD, men bittelitt renere bilde enn gamle SD TVer støtter(50 fulle bilder i sekundet istedenfor 50 halve bilder i sekundet som er gamle TV standarden. 60 for NTSC).

6613041[/snapback]

I tilegg til at den støtter Widescreen, hvilket kan være greit for dem med widescreen TVer.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vel, fin informasjonstråd, men jeg skulle ønske det bare var det, og ikke noe mer.

 

Altså, jeg bryr meg pent lite om hvilke spill du kunne tenke deg å spilt til Wii, jeg ser heller at en egen tråd om det dukker opp. Jeg vil gjerne bruke tråden til informasjon, men roter meg ofte bort i mye tekst om fiktive spill.

 

Vil gjerne vite om et relativt stort "Wii-forum", gjerne internasjonalt som har mye informasjon. På forhånd takk!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Wii skal kunne kommunisere med DS ja. Har skrevet litt om det her:

http://wii-fan.net/nyheter/wii-og-ds-vil-kommunisere.html

I følge Miyamoto kan man for eksempel kunne laste ned ting fra Wii ned på DS, for så å redigere dette. Det man da redigerer kan man da også sende tilbake til Wii. Både trykkskjermen og mikrofonene til Nintendo DS vil kunne bli tatt i bruk.

Er en link til mer informasjon der også.

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Jeg har nå startet arbeidet med en helt ny infrmasjonstråd som skal erstatte den gamle. Denne vil ha nye bilder av den oppdaterte kontrollen og mer informasjon siden Nintendo har røpet mer om sin konsoll og kontroll. Jeg kommer muligens til å vente til etter TGS (Tokyo Game Show) da Nintendo mest sannsynlig kommer til å annonsere en del nytt der.

 

Snorre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...