Alt-Ctrl Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Leste gjennom innlegget ditt Snorre (som forøvrig var veldig bra) og fant ikke noe info om pris. Er det noe offisielt eller ca pris ute? Etter tilfeldigvis å ha lest gjennom innlegget ditt kan det hende jeg faktisk går til innkjøp av en konsoll, da wii. Men det kommer an på prisen ;-) Lenke til kommentar
TCi Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Leste gjennom innlegget ditt Snorre (som forøvrig var veldig bra) og fant ikke noe info om pris. Er det noe offisielt eller ca pris ute? Etter tilfeldigvis å ha lest gjennom innlegget ditt kan det hende jeg faktisk går til innkjøp av en konsoll, da wii. Men det kommer an på prisen ;-) 6544825[/snapback] Nintendo har ikke annonsert pris ennå. De har derimot sagt at den ikke vil overgå $250. Vi vil få annonsert prisen innen september. Lenke til kommentar
@ir Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 (endret) Leste gjennom innlegget ditt Snorre (som forøvrig var veldig bra) og fant ikke noe info om pris. Er det noe offisielt eller ca pris ute? Etter tilfeldigvis å ha lest gjennom innlegget ditt kan det hende jeg faktisk går til innkjøp av en konsoll, da wii. Men det kommer an på prisen ;-) 6544825[/snapback] Wii skal være ganske så billig, iallefall i motsetningen til PS3 som vil koste lik en wii og 360 til sammen. Nøyaktig pris er ikke å finne, men man kan vente seg at den lander sånn rundt 2000-2500 kroner. Endret 23. juli 2006 av Atir_ Lenke til kommentar
@ir Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Fetteren min hevder at han har kjøpt Wii fra ebay, og at den nå ligger hjemme hos ham. Kan dette være mulig? Jeg holdt på med en lang diskusjon med ham, og ble nesten overbevist. Kan dette være sant, at man kan få kjøpt wii før lanserings dato? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Ok, for 2500 skal jeg vente litt til den faller i pris ;-) Tviler sterkt på det Atir_ Lenke til kommentar
TCi Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Fetteren min hevder at han har kjøpt Wii fra ebay, og at den nå ligger hjemme hos ham. Kan dette være mulig? Jeg holdt på med en lang diskusjon med ham, og ble nesten overbevist. Kan dette være sant, at man kan få kjøpt wii før lanserings dato? 6544900[/snapback] Nei, han lyver. Lenke til kommentar
@ir Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 (endret) Fetteren min hevder at han har kjøpt Wii fra ebay, og at den nå ligger hjemme hos ham. Kan dette være mulig? Jeg holdt på med en lang diskusjon med ham, og ble nesten overbevist. Kan dette være sant, at man kan få kjøpt wii før lanserings dato? 6544900[/snapback] Nei, han lyver. 6544925[/snapback] Oi, ta en titt på dette ' http://cgi.ebay.com/11-Wii-Domain-Names-Ni...1QQcmdZViewItem Enten har noen køddet på Ebay, eller så er dette ekte vare. Hva tror du TCi? Endret 23. juli 2006 av Atir_ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Eg tror du har blitt litt eid av han fetteren din eg Lenke til kommentar
@ir Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Søk på "nintendo wii" på Ebay. Noe kommer opp, litt under. De hevder at de har wii og kan sende hvis du kjøper - sjekk selv. Jeg vet ikke om det er ekte saker eller ikke, men det ser nesten slik ut. Hva tror dere? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Søk på "nintendo wii" på Ebay. Noe kommer opp, litt under. De hevder at de har wii og kan sende hvis du kjøper - sjekk selv. Jeg vet ikke om det er ekte saker eller ikke, men det ser nesten slik ut. Hva tror dere? 6545034[/snapback] Er det dette du snakker om? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Oi, ta en titt på dette ' http://cgi.ebay.com/11-Wii-Domain-Names-Ni...1QQcmdZViewItem Enten har noen køddet på Ebay, eller så er dette ekte vare. Hva tror du TCi? 6544982[/snapback] Hva så? Beviser ingenting. Nintendo har såvidt satt i gang produksjonen av komponentene til Wii. Den ferdige utgaven får du ikke før lanseringen uansett. Heller ikke kontrollen er ferdig utviklet, den skal muligens få nye knapper. En Z-knapp ryktes å være lagt til, men ikke bekreftet. Lenke til kommentar
C3PO Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 (endret) Legger til en link til Maxconsole artikkel som beskriver Wii titler d.å. Wii Game'reserve' titler. Nesten 40 titler i bunnen på den lista. Endret 25. juli 2006 av C3PO Lenke til kommentar
Mikkiaveli Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Ok jeg vet dette sannsynligvis står et sted, men jeg finner det ikke. Vet noen spesifikkt når det kommer ut? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Ok jeg vet dette sannsynligvis står et sted, men jeg finner det ikke. Vet noen spesifikkt når det kommer ut? 6556252[/snapback] Nei, den har ikkje fått nokon konkret dato enda. Men den skal kome i løpet av året. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Jeg har sett litt igjenom tråden, men finner ikke ut om den vil støtte HD. Vil den det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 æsj.... nextgen my ass Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 æsj.... nextgen my ass 6607956[/snapback] Nintendo har jo for evigheter siden sagt at de ikkje vil kunne konkurrere med MS og Sony på det grafiske. Men heller prøve å gå nye veier måten man spiller på. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) æsj.... nextgen my ass 6607956[/snapback] Nintendo har jo for evigheter siden sagt at de ikkje vil kunne konkurrere med MS og Sony på det grafiske. Men heller prøve å gå nye veier måten man spiller på. 6608622[/snapback] Ikke helt det. De vil lage en maskin for massemarkedet. For å gjøre det, trenger de å gjøre den billig. Og HD fører til at de krever en mye kraftigere maskin. Dette fører da igjen at utviklingen av maskinvare og programvare blir mye dyrere. Nintendo vil utvide markedet til andre enn bare hardcore gamere. Altså vanlige folk, så prisen må bli lav Endret 3. august 2006 av TCi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå