Gå til innhold

Nintendo Wii (Revolution) Informasjonstråd!


Snorre

Anbefalte innlegg

Leste gjennom innlegget ditt Snorre (som forøvrig var veldig bra) og fant ikke noe info om pris. Er det noe offisielt eller ca pris ute?

 

 

Etter tilfeldigvis å ha lest gjennom innlegget ditt kan det hende jeg faktisk går til innkjøp av en konsoll, da wii. Men det kommer an på prisen ;-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Leste gjennom innlegget ditt Snorre (som forøvrig var veldig bra) og fant ikke noe info om pris. Er det noe offisielt eller ca pris ute?

 

 

Etter tilfeldigvis å ha lest gjennom innlegget ditt kan det hende jeg faktisk går til innkjøp av en konsoll, da wii. Men det kommer an på prisen ;-)

6544825[/snapback]

Nintendo har ikke annonsert pris ennå. De har derimot sagt at den ikke vil overgå $250. Vi vil få annonsert prisen innen september.

Lenke til kommentar
Leste gjennom innlegget ditt Snorre (som forøvrig var veldig bra) og fant ikke noe info om pris. Er det noe offisielt eller ca pris ute?

 

 

Etter tilfeldigvis å ha lest gjennom innlegget ditt kan det hende jeg faktisk går til innkjøp av en konsoll, da wii. Men det kommer an på prisen ;-)

6544825[/snapback]

 

Wii skal være ganske så billig, iallefall i motsetningen til PS3 som vil koste lik en wii og 360 til sammen.

 

Nøyaktig pris er ikke å finne, men man kan vente seg at den lander sånn rundt 2000-2500 kroner.

Endret av Atir_
Lenke til kommentar

Fetteren min hevder at han har kjøpt Wii fra ebay, og at den nå ligger hjemme hos ham.

 

Kan dette være mulig? Jeg holdt på med en lang diskusjon med ham, og ble nesten overbevist.

 

Kan dette være sant, at man kan få kjøpt wii før lanserings dato?

Lenke til kommentar
Fetteren min hevder at han har kjøpt Wii fra ebay, og at den nå ligger hjemme hos ham.

 

Kan dette være mulig? Jeg holdt på med en lang diskusjon med ham, og ble nesten overbevist.

 

Kan dette være sant, at man kan få kjøpt wii før lanserings dato?

6544900[/snapback]

Nei, han lyver.

Lenke til kommentar
Fetteren min hevder at han har kjøpt Wii fra ebay, og at den nå ligger hjemme hos ham.

 

Kan dette være mulig? Jeg holdt på med en lang diskusjon med ham, og ble nesten overbevist.

 

Kan dette være sant, at man kan få kjøpt wii før lanserings dato?

6544900[/snapback]

Nei, han lyver.

6544925[/snapback]

 

Oi, ta en titt på dette '

 

http://cgi.ebay.com/11-Wii-Domain-Names-Ni...1QQcmdZViewItem

 

 

Enten har noen køddet på Ebay, eller så er dette ekte vare.

 

Hva tror du TCi?

Endret av Atir_
Lenke til kommentar
Oi, ta en titt på dette '

 

http://cgi.ebay.com/11-Wii-Domain-Names-Ni...1QQcmdZViewItem

 

 

Enten har noen køddet på Ebay, eller så er dette ekte vare.

 

Hva tror du TCi?

6544982[/snapback]

Hva så? Beviser ingenting. Nintendo har såvidt satt i gang produksjonen av komponentene til Wii. Den ferdige utgaven får du ikke før lanseringen uansett. Heller ikke kontrollen er ferdig utviklet, den skal muligens få nye knapper. En Z-knapp ryktes å være lagt til, men ikke bekreftet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
æsj.... nextgen my ass :p

6607956[/snapback]

 

Nintendo har jo for evigheter siden sagt at de ikkje vil kunne konkurrere med MS og Sony på det grafiske. Men heller prøve å gå nye veier måten man spiller på.

6608622[/snapback]

Ikke helt det. De vil lage en maskin for massemarkedet. For å gjøre det, trenger de å gjøre den billig. Og HD fører til at de krever en mye kraftigere maskin. Dette fører da igjen at utviklingen av maskinvare og programvare blir mye dyrere. Nintendo vil utvide markedet til andre enn bare hardcore gamere. Altså vanlige folk, så prisen må bli lav :)

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...