Gå til innhold

Nintendo Wii (Revolution) Informasjonstråd!


Snorre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva skal du med mus når du har fjernkontrollen?

6077597[/snapback]

Ah...tenkte ikkje på den eg, kan du surfe på nettet ved å bruke kontrollen som mus og svinge den til alle sider på lik måte som du kontrollerer siktet i Red Steel?

 

Tastatur hadde vært greit å ha til å skrive.

Lenke til kommentar
Hva skal du med mus når du har fjernkontrollen?

6077597[/snapback]

Ah...tenkte ikkje på den eg, kan du surfe på nettet ved å bruke kontrollen som mus og svinge den til alle sider på lik måte som du kontrollerer siktet i Red Steel?

 

Tastatur hadde vært greit å ha til å skrive.

6077638[/snapback]

Wii har 2 usb-porter. Mulig den vil støtte tastatur.

Lenke til kommentar

Vel, ettersom vi ikke har fått utlevert noen spesifikasjoner av Nintendo enda er det helt umulig å vite. Pre-Alpha kit var en souped opp Xbox. Det er disse kit-ene de fleste til nå har utviklet spill med. Om du da ser på grafikken på spillene ser det slett ikke værst ut. Og når man i tillegg ser på det faktum at pre alpha-kitet til Wii er et Ga,eCube-kit med et oppdatert skjermkort er det ikke værst.

 

Men som han fyren over meg sier så kan man ikke sammenligne to vidt forskjellige prosessorer med hverandre. Ikke dum han fyren (Pricks). Jeg foreslår egentlig bare at folk får vente å se med egne øyne hvor detaljerte spillene blir. For det finnes jo egentlig ingen annen måte å gjøre det på.

 

Man ser jo hvordan Microsoft og Sony drev på med sine Terraflopser og andre merkelige tall. Sony skulle vist være mange ganger så kraftig som Xbox 360 etter disse tallene. Men i virkeligheten ser vi jo at det ikke stemmer.

 

Dessuten ryktes det at Wii har egen fysikkprosessor så det kan jo hjelpe på. Vi får bare vente å se!

Lenke til kommentar
Såpass, tror jeg leste et sted at en bare var 1.5 ganger raskere/kraftigere/bedre enn GC.

6109501[/snapback]

Nei, det var et alpha-kit, og det var 2,5 ganger "raskere" enn GC, hva nå det måtte bety. Kanskje det kunne dytte rundt 2,5 ganger så mange polygoner uten teksturer f.eks.

Lenke til kommentar
Synes å huske at grafikken i Resident Evil 0 på GC var strålende.. (?)

6153081[/snapback]

 

Jepp, det samme i 1`rn. Mye Pre-rendret bakgrunner,men det var en upåklagelig atmosfære :ermm::(

 

Er vel bare å se på RE4 det...et av forrige generasjons best looking game jo :dribble:

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Synes å huske at grafikken i Resident Evil 0 på GC var strålende.. (?)

6153081[/snapback]

Grafikken var super den, men til og med Nintendo burde utvikle grafikken litt. Men det blir nok bedre grafikk med Wii, noe annet hadde vært absurd. Det sies at ATI brikka til Wii fortsatt er under utvikling, da frykter jeg dårligere grafikk enn hva Wii kan lage på lanseringsspillene, pga. for liten tid til å utvikle bedre grafikk til spillene. Men slik er vel situasjonen for alle konsollene. Tid er jo tross alt penger.

Lenke til kommentar
Synes å huske at grafikken i Resident Evil 0 på GC var strålende.. (?)

6153081[/snapback]

Grafikken var super den, men til og med Nintendo burde utvikle grafikken litt. Men det blir nok bedre grafikk med Wii, noe annet hadde vært absurd. Det sies at ATI brikka til Wii fortsatt er under utvikling, da frykter jeg dårligere grafikk enn hva Wii kan lage på lanseringsspillene, pga. for liten tid til å utvikle bedre grafikk til spillene. Men slik er vel situasjonen for alle konsollene. Tid er jo tross alt penger.

6153271[/snapback]

Utviklere har til nå stort sett bare konsentrert seg om kontrollen. Så nå har de 6 måneder å pusse opp grafikken. Mario Galaxy ser jeg ut som en perle allerede, så det er ikke grunn til bekymring akkurat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...