Gå til innhold

Nintendo Wii (Revolution) Informasjonstråd!


Snorre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*klappe for nintendo* Dere har lagt gullegget.

6041810[/snapback]

Velkommen 1 uke etter....

6043587[/snapback]

 

Oi huff nå må jeg spise av meg skammen....

6052069[/snapback]

Ja det er trist når PA leverer deres dårligste stripe noensinne.

 

Ser virkelig fram til Wii... Den kontrolleren er vel mer next-gen enn den "über" grafikken til 360 og PS3 i mine øyne ^^

6052134[/snapback]

Absolutt. I starten var jeg litt skepsisk til at Satoru Iwata ville ha enklere spill og slutte grafikk-kappkjøret. Men når han avslørte kontrollen ble alt glemt. Begynner å bli ganske lei av denne fokuseringen på grafikk for tiden. Wii kommer heldigvis med noe nytt. Så får min 360 være for "vanlige" spill. :)

Lenke til kommentar
*klappe for nintendo* Dere har lagt gullegget.

6041810[/snapback]

Velkommen 1 uke etter....

6043587[/snapback]

 

Oi huff nå må jeg spise av meg skammen....

6052069[/snapback]

Ja det er trist når PA leverer deres dårligste stripe noensinne.

 

Ser virkelig fram til Wii... Den kontrolleren er vel mer next-gen enn den "über" grafikken til 360 og PS3 i mine øyne ^^

6052134[/snapback]

Absolutt. I starten var jeg litt skepsisk til at Satoru Iwata ville ha enklere spill og slutte grafikk-kappkjøret. Men når han avslørte kontrollen ble alt glemt. Begynner å bli ganske lei av denne fokuseringen på grafikk for tiden. Wii kommer heldigvis med noe nytt. Så får min 360 være for "vanlige" spill. :)

6052162[/snapback]

 

Faktisk enig, men kunne ønske nintendo tenkte litt mer på grafikk også. Hadde jo ikke skada om Wii kunne målt seg med ps3/xbox360 grafikkmessing og hatt revolusjonerende kontroll! Da begynner vi snakke.

Uansett, kommer nok til å gå for wii, håper de gjør onlinespill mer tilgjengelig denne gangen, har så sinnsykt lyst til å spille Super smashBros online! :D

Lenke til kommentar
Siden Wii ikke har HD-støtte så vil den ikke ligge så veldig langt bak. Det er ikke sikkert du vil se forskjell på en vanlig TV-skjerm engang.

6053182[/snapback]

Vi får se. Nintendo har sagt at det ikke vil bli store forskjellen, men vi får se hva E3 bringer.

Lenke til kommentar
Ser virkelig fram til Wii... Den kontrolleren er vel mer next-gen enn den "über" grafikken til 360 og PS3 i mine øyne ^^

6052134[/snapback]

Absolutt. I starten var jeg litt skepsisk til at Satoru Iwata ville ha enklere spill og slutte grafikk-kappkjøret. Men når han avslørte kontrollen ble alt glemt. Begynner å bli ganske lei av denne fokuseringen på grafikk for tiden. Wii kommer heldigvis med noe nytt. Så får min 360 være for "vanlige" spill. :)

6052162[/snapback]

Helt enig.. Forrige genersajon kjørte jeg GC: KUN ekslusive titler (TWW, SMS osv) og på PS2: Vanlige som: James Bond og NFS. Denne gangen blir det slik:

 

Wii: Kun ekslusive

360: Standard titler som COD3 osv :p

Lenke til kommentar
*klappe for nintendo* Dere har lagt gullegget.

6041810[/snapback]

Velkommen 1 uke etter....

6043587[/snapback]

 

Oi huff nå må jeg spise av meg skammen....

6052069[/snapback]

Ja det er trist når PA leverer deres dårligste stripe noensinne.

 

Såret PA følelsene dine. Kom så skal jeg trøste deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...