Gå til innhold

Nintendo Wii (Revolution) Informasjonstråd!


Snorre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dammit, hadde håpt på ein slik kabel i pakken. Men come to think of it, så har eg ein component kabel til gamecuben, kan den brukast med Wii trur dåkke?

6882664[/snapback]

Matt hos IGN har sagt at det ikke går. Noe med utgangen som er forskjellig. Trur det var noe med lydutgangen og videoutgangen var i samme port eller noe. Husker ikke helt.

Lenke til kommentar
Matt hos IGN har sagt at det ikke går. Noe med utgangen som er forskjellig. Trur det var noe med lydutgangen og videoutgangen var i samme port eller noe. Husker ikke helt.

6882818[/snapback]

 

Dammit x2.. jaja, må vel investere litt meir enn planlagt i Wiien då..

6884577[/snapback]

 

Trend blandt next-gen konsollene det ser du :cool:

Lenke til kommentar
Kanskje litt feil tråd, men i dag forhåndsbestilte jeg nintendo wii på ebgames. Måtte ut med depositum på 300 kr som blir trukket i fra prisen.

Han duden garanterte på at jeg skulle få maskinen den 8. desember, men vi får se.

 

JULEN ER REDDA! wii + zelda = KOS

6892980[/snapback]

 

Hvilken EBGames forhåndsbestilte du på?

Lenke til kommentar
Kanskje litt feil tråd, men i dag forhåndsbestilte jeg nintendo wii på ebgames. Måtte ut med depositum på 300 kr som blir trukket i fra prisen.

Han duden garanterte på at jeg skulle få maskinen den 8. desember, men vi får se.

 

JULEN ER REDDA! wii + zelda = KOS

6892980[/snapback]

 

Hvilken EBGames forhåndsbestilte du på?

6893344[/snapback]

 

 

EBgames Ski

Lenke til kommentar
Kanskje litt feil tråd, men i dag forhåndsbestilte jeg nintendo wii på ebgames. Måtte ut med depositum på 300 kr som blir trukket i fra prisen.

Han duden garanterte på at jeg skulle få maskinen den 8. desember, men vi får se.

 

JULEN ER REDDA! wii + zelda = KOS

6892980[/snapback]

 

Hvilken EBGames forhåndsbestilte du på?

6893344[/snapback]

 

 

EBgames Ski

6896001[/snapback]

 

Hmm jeg gjorde det samme på torsdag i forrige uke. Da lunne han ikke garantere noe. Kanskje de nå har fått ca tall på hvor mange maskiner som kommer. Men hvis du er garantert en maskin er jeg også det :)

Lenke til kommentar
Spørsmål fra en nub:

 

Hva er alle disse kablene dere snakker om til?

Har bare lurt på om det er noe veldig vitalt som jeg burde vite om :p

6888417[/snapback]

 

Komponentkabel gir bedre bilde enn en komposittkabel. For den vanlige dødelige vil ikke forskjellen være så stor tror jeg.

6888595[/snapback]

 

åjoda.. selv komposittkabel til rgb-scart er jo et hav av forskjell, selv for "vanlige dødelige". Med et progressivt komponentsignal blir det enda bedre igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...