Snorre Skrevet 16. september 2006 Forfatter Del Skrevet 16. september 2006 Jeg synes faktisk at vannet i Excite Truck så nydelig ut. Egentlig var grafikken i Exite Truck meget bra for å være til Wii! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Ting går kjappt her villt i Exite Trucks, såg ihvertfall ut til at fps`en var stødig Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Nokon som veit kva slags video utganger som kjem med Wii? Eg håper inderleg at me får component så det ser fint ut i 480p Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 16. september 2006 Forfatter Del Skrevet 16. september 2006 Nokon som veit kva slags video utganger som kjem med Wii? Eg håper inderleg at me får component så det ser fint ut i 480p 6874482[/snapback] Jeg renger med at vi får component kabler ja. De tidligere versjonene av GameCube støttet jo component kabel og 480P så hvorfor ikke Wii? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Matt hos IGN har fått vite at det bare følger med en kompositt-kabel med Wii-pakken. Du må kjøpe komponent-kabel separat. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Buuu, håper den ikkje blir altfor dyr då Lenke til kommentar
LMH Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Dammit, hadde håpt på ein slik kabel i pakken. Men come to think of it, så har eg ein component kabel til gamecuben, kan den brukast med Wii trur dåkke? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Dammit, hadde håpt på ein slik kabel i pakken. Men come to think of it, så har eg ein component kabel til gamecuben, kan den brukast med Wii trur dåkke? 6882664[/snapback] Matt hos IGN har sagt at det ikke går. Noe med utgangen som er forskjellig. Trur det var noe med lydutgangen og videoutgangen var i samme port eller noe. Husker ikke helt. Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 (endret) Skulle ønske Wii kunne fått vga-kabel som 360en. Edit: Har ikke tv, kommer til å spille på flatskjerm Endret 17. september 2006 av Cryovat Lenke til kommentar
LMH Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Matt hos IGN har sagt at det ikke går. Noe med utgangen som er forskjellig. Trur det var noe med lydutgangen og videoutgangen var i samme port eller noe. Husker ikke helt. 6882818[/snapback] Dammit x2.. jaja, må vel investere litt meir enn planlagt i Wiien då.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Matt hos IGN har sagt at det ikke går. Noe med utgangen som er forskjellig. Trur det var noe med lydutgangen og videoutgangen var i samme port eller noe. Husker ikke helt. 6882818[/snapback] Dammit x2.. jaja, må vel investere litt meir enn planlagt i Wiien då.. 6884577[/snapback] Trend blandt next-gen konsollene det ser du Lenke til kommentar
Tethrix Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Spørsmål fra en nub: Hva er alle disse kablene dere snakker om til? Har bare lurt på om det er noe veldig vitalt som jeg burde vite om Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Spørsmål fra en nub: Hva er alle disse kablene dere snakker om til? Har bare lurt på om det er noe veldig vitalt som jeg burde vite om 6888417[/snapback] Komponentkabel gir bedre bilde enn en komposittkabel. For den vanlige dødelige vil ikke forskjellen være så stor tror jeg. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 (endret) Siste Call of Duty 3-screens som nå heter Call of Duty 3: Moving to Paris: Endret 19. september 2006 av kilik Lenke til kommentar
mirz77 Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Kanskje litt feil tråd, men i dag forhåndsbestilte jeg nintendo wii på ebgames. Måtte ut med depositum på 300 kr som blir trukket i fra prisen. Han duden garanterte på at jeg skulle få maskinen den 8. desember, men vi får se. JULEN ER REDDA! wii + zelda = KOS Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Kanskje litt feil tråd, men i dag forhåndsbestilte jeg nintendo wii på ebgames. Måtte ut med depositum på 300 kr som blir trukket i fra prisen.Han duden garanterte på at jeg skulle få maskinen den 8. desember, men vi får se. JULEN ER REDDA! wii + zelda = KOS 6892980[/snapback] Hvilken EBGames forhåndsbestilte du på? Lenke til kommentar
mirz77 Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Kanskje litt feil tråd, men i dag forhåndsbestilte jeg nintendo wii på ebgames. Måtte ut med depositum på 300 kr som blir trukket i fra prisen.Han duden garanterte på at jeg skulle få maskinen den 8. desember, men vi får se. JULEN ER REDDA! wii + zelda = KOS 6892980[/snapback] Hvilken EBGames forhåndsbestilte du på? 6893344[/snapback] EBgames Ski Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Kanskje litt feil tråd, men i dag forhåndsbestilte jeg nintendo wii på ebgames. Måtte ut med depositum på 300 kr som blir trukket i fra prisen.Han duden garanterte på at jeg skulle få maskinen den 8. desember, men vi får se. JULEN ER REDDA! wii + zelda = KOS 6892980[/snapback] Hvilken EBGames forhåndsbestilte du på? 6893344[/snapback] EBgames Ski 6896001[/snapback] Hmm jeg gjorde det samme på torsdag i forrige uke. Da lunne han ikke garantere noe. Kanskje de nå har fått ca tall på hvor mange maskiner som kommer. Men hvis du er garantert en maskin er jeg også det Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 HVa slags tv bruker de på wii-standsene? Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Spørsmål fra en nub: Hva er alle disse kablene dere snakker om til? Har bare lurt på om det er noe veldig vitalt som jeg burde vite om 6888417[/snapback] Komponentkabel gir bedre bilde enn en komposittkabel. For den vanlige dødelige vil ikke forskjellen være så stor tror jeg. 6888595[/snapback] åjoda.. selv komposittkabel til rgb-scart er jo et hav av forskjell, selv for "vanlige dødelige". Med et progressivt komponentsignal blir det enda bedre igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå