Pricks Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Hvor mange Sega-spill er det der da? Skulle ikke Sega være med? Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Hvor mange Sega-spill er det der da? Skulle ikke Sega være med? 6839868[/snapback] Det kommer nok flere etterhvert. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Tallet på VC-spill vil bli ganske lavt. Ingen vits å ha alle titlene tilgjengelig fra starten av. Nintendo vil garantert prøve å skaffe seg så mye penger og oppmerksomhet som mulig på VC. En liste på 20-30 titler på lanseringsdagen for VC virker ganske realistisk. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Amerika lansering, før japan? Hmm, lukter rart... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Mulig dette har blitt besvart før, men fant intet når jeg søkte, og har ikke planer om å få gjennom tråden nå som den har blitt så lang. Uansett - noen som vet hvordan Wii vil fungere med projektor? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Den vil fungere med projektor. Det ble besvart av sjef for ett eller annet i Amerika - Perrin Kaplan på E3 i mai. Hvordan? Aner ikke. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Wii vil fungere på alle TV-er og prosjektorer. Det er sensoren som du vil måtte plassere forran deg, helst der bildet blir vist på. Blir den som får pekeren til å fungere. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 Som TCi så greit forteller er det en sensorbar som man plasserer foran skjermbildet som får pekeenhenten i Wii-kontrollen til å fungere. Så glem alt dere har hørt om lyspistol. Teknologien i Wii er ikke det spor lik. Snorre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Super-dupert. Da er det bare å håpe at vi ikke må vente til Mars for å få tak i en Wii, så blir detta en jolly good Christmas. Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Til alle som var livredde for å bevege seg litt når de spiller Wii, sakset fra Gamespot: You don't have to make large, sweeping movements to make Link attack with his sword. To the contrary, the game will easily register a simple flick of the wrist and make Link swing accordingly, and if you've got your sword sheathed, moving the controller in this fashion will simply draw the sword, if no enemies are directly in front of you. So you'll be able to shake or wiggle the controller back and forth rapidly to attack, rather than having to swing your arm in a big arc. We could even pull off a couple of different sword combos by playing like this. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Wii som jeg gleder meg!! Spesielt til VC, det er så mange gamle spill jeg kunne tenke meg å spilt igjen! Både 360 og ps3 må legge seg flat for Nintendo's retro kraft!! Lenke til kommentar
ptta Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 (endret) Da er det klart, lanseringsdatoen for wii i europa blir 8 desember, med en pris på 249 euro. Endret 15. september 2006 av ptta Lenke til kommentar
YBD Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Da er det klart, lanseringsdatoen for wii i europa blir 8 desember6868306[/snapback] Oy, ser veldig frem til dette! Perfekt dato, to dager etter eksamen. Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Da er det klart, lanseringsdatoen for wii i europa blir 8 desember6868306[/snapback] Oy, ser veldig frem til dette! Perfekt dato, to dager etter eksamen. 6868569[/snapback] Lanseringen faller midt på en eksamensdag for min del. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 15. september 2006 Forfatter Del Skrevet 15. september 2006 Da er det klart, lanseringsdatoen for wii i europa blir 8 desember6868306[/snapback] Oy, ser veldig frem til dette! Perfekt dato, to dager etter eksamen. 6868569[/snapback] Lanseringen faller midt på en eksamensdag for min del. 6868680[/snapback] Jeg har eksamen den 22 november eller noe slikt jeg. Så jeg har ingenting å bekymre meg for Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Har kjempelyst på en Wii, står mellom den og 360. Wii er jo skikkelig kosemaskin, passer bra på vors etc. Lenke til kommentar
chelatoth Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 ny zelda trailer/gameplay zelda tp trailer Elsker den episke musikken Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 16. september 2006 Forfatter Del Skrevet 16. september 2006 ny zelda trailer/gameplay zelda tp trailer Elsker den episke musikken 6873446[/snapback] Vakkert, vakkert. Jeg har faktisk tårer i øynene. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Ser litt på videoer fra Red Steel, Zelda og Excite Truck... Sistnevnte her: http://media.wii.ign.com/media/826/826983/vid_1672561.html Excite Truck har ganske bra grafikk på bilene i allefall. Bra lyssetting/gjenskinn, osv. Vannet i Zelda var helt fantastisk! Grafikken begynner tydeligvis å ta seg opp Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Excite Truck ser jo spinnvillt ut. Grafikken er absolutt tålelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå