Gå til innhold

Nintendo Wii (Revolution) Informasjonstråd!


Snorre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Ah, en flott oppsummering!

Gleder meg virkelig til å se denne maskinen i aksjon, da jeg føler at Nintendo må vise frem de nye mulighetene som åpnes med denne kontrollen. Er litt make or break med tanke på kontrollen - det kan fort bli en like stor begrensning som et nyvinning om ikke spillutviklerene klarer å bruke den riktig.

Lenke til kommentar
Ah, en flott oppsummering!

Gleder meg virkelig til å se denne maskinen i aksjon, da jeg føler at Nintendo må vise frem de nye mulighetene som åpnes med denne kontrollen. Er litt make or break med tanke på kontrollen - det kan fort bli en like stor begrensning som et nyvinning om ikke spillutviklerene klarer å bruke den riktig.

5468306[/snapback]

Takk takk! Er ikke helt ferdig enda though. Skal legge til informasjon om kontrollen og ideer jeg har rundt tingen.

 

Anngående Dolby Pro Logic blir dette rettet i denne stund!

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar

Bra post. Godt at du ikke har sneket inn spekulasjoner og slikt, men holdt deg til fakta.

 

Sammenlignet med spekulasjonene der ute så er det ikke mye håndfast vi har fått :) Ser frem til 9 mai, kommer nok til å bli en ytterst interessant dag!

 

Du kan kanskje legge til spill som er bekreftet på den, som Mario 128, Zelda Revolution og Super Smash Brothers Revolution (online). Ikke noen bombe at de atter en gang dukker opp på Nintendos konsoll.

Lenke til kommentar

Setter nå igang med mere skriving. Takk til TCi og überGoliath for tipsene. Inntil da hold dere oppdatert ;)

 

Da har jeg oppdatert med litt kontrollinformasjon samt noen spilltittler vi vet kommer til Revolution. Om dere vet om fler bekreftede spilltittler er det bare å kome med dem.

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar

Få med bruksområdene til kontrolleren, og for all del, ikke bare fokuser på at man kan fekte den som et sverd, bruke som fiskestang, men heller den viktige forbedringen fra gamle kontrollere; at den brukes som et pekeredskap tilsvarende en mus.

 

Kontrolleren + nuncho tilsvarer jo omtrent WASD+mus oppsett på pc.

Og kontrolleren i seg selv gjør det mulig spille RTS på konsoll.

Lenke til kommentar
Få med bruksområdene til kontrolleren, og for all del, ikke bare fokuser på at man kan fekte den som et sverd, bruke som fiskestang, men heller den viktige forbedringen fra gamle kontrollere; at den brukes som et pekeredskap tilsvarende en mus.

 

Kontrolleren + nuncho tilsvarer jo omtrent WASD+mus oppsett på pc.

Og kontrolleren i seg selv gjør det mulig spille RTS på konsoll.

5469224[/snapback]

Takk for konstruktiv tilbakemelding! Jeg tar det straks til etterettning.

 

Da har jeg skrevet omtrent det jeg ville skrive. Spillideene har jeg sakset inn fra en annen tråd jeg startet som ikke ble noe populær. Med andre ord er den nå død. Jeg håper dog folk overlever det. Nå har hvertfall folk litt å lese på, og jeg håper folk slipper å leite rundt etter informasjon, men heller leser informasjonstråden min.

 

Jeg tenker etter hvert å lage en egen liste over nyheter i guiden så man slipper å lese den om igjen om man har lest den før bare for å se de siste nyhetene.

 

Snorre :)

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar
Denne fortjener en sticky! Skulle forøvrig være en slik tråd om Xbox360, PS3 og evnt. de andre konsollene. Jeg skulle ønske jeg hadde tid til utvikling av en Xbox360 informasjonstråd men har desverre ikke det :(

 

...men bidrar gjerne ;)

5469547[/snapback]

 

Xbox 360 er jo ute, og vi vet jo alt om den.. Er vel viktigere å få slike tråder om Rev. og PS3

Lenke til kommentar

mange spørsmål ang. Revolution blir jo besvart i denne tråden i likhet med at mange Xbox360 spørsmål blir besvart i en Xbox360 Informasjonstråd.

 

Det vil si:

- Ryddigere forum

- Informativ tråd

- Lette å få svar på basic spørsmål som f.eks pris, tilleggsutstyr, spillrelease

+++

 

Vil du diskutere dette videre Prebo, foreslår jeg at du benytter deg av PM-knappen og sender meg en hyggelig mail ;)

Lenke til kommentar

Når det gjelder sticky kan jeg alltids klistre den opp selv. Er jo spill-moderator ;) Kanksje jeg rett og slett bare skal gjøre det. Skulle gjerne tatt meg bryet med å lage en slik tråd til de to andre konsollene også, men siden jeg ikke har så mye interesse av å lese om dem selv burde kanskje noen andre gjøre det.

 

Dette var en meget fin bump da. Bumpetibump. Skal oppdatere med mer informasjon etter hvert.

 

Snorre :)

Lenke til kommentar

Det var virkelig mye info der... Takk for at du ga deg tid til all skrivinga der.. Tok sikkert mange timer.

 

Jeg er egentlig litt skeptisk til Revolution P.G.A at forgjengeren var litt skuffende.. Jeg skjønner ikke hvorfor Nintendo vil lage konsollene så småe..

 

Men jeg gleder meg uansett veldig mye til Zelda twilight princess..

 

 

hilsen Xbox 360-gubben!

Lenke til kommentar
Det var virkelig mye info der... Takk for at du ga deg tid til all skrivinga der.. Tok sikkert mange timer.

 

Jeg er egentlig litt skeptisk til Revolution P.G.A at forgjengeren var litt skuffende.. Jeg skjønner ikke hvorfor Nintendo vil lage konsollene så småe..

 

Men jeg gleder meg uansett veldig mye til Zelda twilight princess..

 

 

hilsen Xbox 360-gubben!

5495988[/snapback]

Takk for den. Tok sin tid å skrive denne informasjontråden ja. Men det er jo selvfølgelig verdt det. Uansett, jeg synes selv at GameCube var en helt kurrant konsoll. Nå brukte jeg den bare til Metroid Prime 2 og Mario Kart Double Dash, men uansett synes jeg den var bra.

 

Skal mest sansynnlig ha meg en Revolution!

Lenke til kommentar
Jeg må si.

Ettert å ha lest denne tråden, deler jeg nå dine våte drømmer.

Om den utfyller våre håp, så er virkelig "revolusjon" et godt passende navn.  :love:

5496387[/snapback]

Hehe, flott flott. Ikke noe er mer gledelig enn å inspirere andre brukere til noe som kan bli et godt kjøp. Jeg drømmer mest om Zelda og Star Wars da de mye mulig kan gi oss de heftigste sverdkamp-opplvelsene noen sinne!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...