M-WaWe Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Hei, Har 2 stk 19" Samsung LCD modell 913B. Vet ikke hva som har skjedd, men hver gang jeg fører musen over en link på skjermene så "hopper" bildet på den ene skjermen. Når jeg sier "hopper" så mener jeg at bildet beveger seg ett par millimeter hver vei i ca. 1 sekund. Akkurat som om bildet skal justere seg litt. Skjønner ikke hva som er feil eller hva som skaper problemet. Den andre skjermen er helt grei og er stille som natten Har sjekket kabler og de er helt ok. Skjermen er helt ok ellers og viser alle farger helt fint. Er bare det at bildet beveger seg litt for ofte. Så ofte at det er sinnsykt irriterende! Noen her med noen gode forslag? Lenke til kommentar
M-WaWe Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 Ingen som har et forslag eller 2? Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Rare greier, aldri vært borti før :| Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Søk på Google eller se på Samsung sine hjemmesider etter FAQ. Kanskje de har et svar! Lenke til kommentar
Teater Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Har hat et litt liknende problem, men hos meg kom ”hoppinga” uten forvarsel. Altså uten at jeg gjorde noe spesielt. Nå har ikke jeg Samsung skjerm, men hos meg sto det en form for ”auto adjust” funksjon på på skjerm innstillingene. Når jeg skrudde av den fungerte det. Prøv kanskje factory reset? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå