Pepsi Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Noen som har kjøpt pc hos Dell?? Hvordan fungerer det med betaling, levering etc? Er fortsatt skeptisk til de greien der, så jeg tar i mot alle erfaringer med takk. Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Hei igjen Pepsi! Dell hva?! Har selvfølgelig(?) ikke handlet fra Dell, men handler MASSE på nettet. Filmer, 2 Mac'er, TV, Bøker, symaskin(!) (ikke til meg :wink: ). Har ALDRI hatt skikkelig trøbbel, men noen ganger KAN det ta litt lengre tid enn man ønsker. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Jeg kan si deg at det er 99.9% trykt å handle fra Dell. De er et stort seriøst firma og kommer ikke til å rippe deg hvis det var det du var bekymra for. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Kjøpte bærbar pc hos Dell for en måneds tid siden. Valgte å betale med VISA. Alt gikk helt smertefritt, og jeg kunne hele tiden følge status for bestillingen på Dells hjemmeside. Pcen ble levert på døra med fraktselskap. Det hele tok under 2 uker, og det inkluderer bygging av PCen og frakt fra "hvornådenblebygd". Et eller annet sted i Europa regner jeg med. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 kjøpte min første "moderne" pc fra Dell. August 1995.... Pentium 120, 32 MB RAM og 1 GB hd...4X CD rom...mmmh..det var gosaker det...bodde på internat da...feteste PCen på skolen..ingen som kunne måle seg!!!.... Det å i det heletatt stille spm ved DELL sin seriøsitet er litt dumt da....man skal ha mye guts for å sette opp DELL.COM om alt var for å stjele penger...hadde ikke akkurat lønt seg. AKIRA Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Har kjøpt fra dell og det er helt trygt det, eneste minus er at den bæbare bokstavlig talt rammla sammen. Dårlig kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå