TeddyErt Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Jeg har prøvd lenge å finne noen lyd eller video klipp av moonsorrow. Alt jeg har funnet er streaming av et live opptak med elendig kvalitet. Er det noen som vet om et sted hvor jeg kan laste ned noe av moonsorrow for å høre hvordan det er? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Jeg har prøvd lenge å finne noen lyd eller video klipp av moonsorrow. Alt jeg har funnet er streaming av et live opptak med elendig kvalitet. Er det noen som vet om et sted hvor jeg kan laste ned noe av moonsorrow for å høre hvordan det er? 5466689[/snapback] prøvde å finne noen smakebitter men fant ikke noe, men få tak i albumet Kivenkantaja, du kommer ikke til å angre. Lenke til kommentar
TeddyErt Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 Kan du sammenligne musikken med noen andre band? Er det noe likt finntroll f.eks.? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Kan du sammenligne musikken med noen andre band? Er det noe likt finntroll f.eks.? 5468618[/snapback] Det er jo viking\folk metal så ja på en måte, men bare bedre på en måte :S Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Her er det som Skate4life sier bare å kjøpe. Moonsorrow er fett det. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 (endret) Kjøp moonsorrow - de er verdt penga dine . Forøvrig vil den som legger ut linker og eller tips til hvor man får tak i slikt materiale få en gratis ferie fra forumet i belønning av meg. Endret 20. januar 2006 av Alastor Lenke til kommentar
TeddyErt Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2006 Kjøp moonsorrow - de er verdt penga dine . Forøvrig vil den som legger ut linker og eller tips til hvor man får tak i slikt materiale få en gratis ferie fra forumet i belønning av meg. 5472203[/snapback] Jeg har bestilt moonsorrow da, så får jeg bare håpe det er verdt pengene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå