catoen1800 Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 hei...jeg har ett ganske bra anlegg...men det er en ting som er veldig dumt.. høytalerene mine står veldig nærmt tvèn, og visst jeg spiller høyt og ser på film el lignende så forstyrrer høytalerene mine tvèn sånn at det ik blir fine farger og lignende... er det noen som vet om noe slags utstyr som skjermer tvèn for høytalerene...er det ik magneten som gjør at dette skjer? på forhånd takk Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Det er det varierende magnetfeltet i spolene i høyttalerne som forstyrrer magnetfeltet i bilderøret. Selve magnetene er nok så godt skjermet at du ikke engang får en liten skrue til å sette seg fast på dem. De er i allefall det på det meste jeg har av høyttalere. Hvis du har høyttalerne så nærme hverandre kan du da umulig få skikkelig stereovirkning? Det er mulig du kan skjerme for magnetfeltet hvis du setter en treplate eller noe slikt mellom høyttaleren og TVen. Lenke til kommentar
catoen1800 Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 jeg får bra stereolyd pga rommet er ik så svær ....men takk, jeg kan prøve med en treplate mellom:).... Lenke til kommentar
catoen1800 Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 lyden er bra nok for meg for å si det sånn...men jeg skal prøve å omøblere rommet sånn at det blir litt større avstand mellom høytalerene... Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 LCD TV! er tingen!! da kan du legge høytaleren oppå tven Lenke til kommentar
catoen1800 Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 hehe:P då har du ein liten høyttaler:..hehe, lcd er jo veldig tynn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå