taleg Skrevet 5. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Skal vi se sitter med et 2:1 sett fra Creative som er koblet rett på pc'n, men når jeg vil ha skikkelig lyd skrur jeg på surround annlegget med 5:1 høytalere fra PSB via en Yamaha RX640 surround forsterker.. Alt jeg har av pc'er og lyd/bilde er koblet til den surround forsterkeren. Den er jeg KJEMPE fornøyd med, beste kjøpet jeg har gjort på lenge.. det eneste jeg skulle ønske er at den hadde innganger til en lyd/bilde kilde til. Men jeg skal vel ikke klage.. 2 pc'er, dvd, vhs, satelitt tuner er kobelt til nå.. :-) Endret 5. mars 2006 av taleg Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 7. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2006 Mer kvalitetsheadset skal du lete lenger etter. Lenke til kommentar
O.A.F Skrevet 7. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2006 Logitech Z-680 her. Liten suselyd i dem, men ellers kjempe lyd i spill og film. Bra sub! Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 7. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2006 Sitter her med Altech Lsning ada 884 (4.1) anlegg.. som er ganske slitt for å si det sånn.. men har bestilt et Logitech z5500 som jeg får i løpet av uka Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2006 Jeg har Alesis Monitor One MK2 (passiv versjon) ogBeyerDynamic DT 770 Pro (headset) 5704025[/snapback] Ikke dårlig nei. De vanlig høytalerne ser syke ut! Gode eller? Hva med headsettet? 2000,- for headset og 3500,- for vanlig, damn! Har lyst på de Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 7. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2006 Sitter her med Altech Lsning ada 884 (4.1) anlegg.. som er ganske slitt for å si det sånn.. men har bestilt et Logitech z5500 som jeg får i løpet av uka 5715394[/snapback] *Misunne* Blir bra det nauz, blir ikke bare jeg som får brifa på lan lenger.. Lenke til kommentar
epifant Skrevet 8. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2006 Hadde du hørt hvordan det spiller, hadde du ikke tvilt på effekten. 5634989[/snapback] Hadde du visst hvor lite watt som skal til for å oppnå et høyt opplevd lydtrykk hadde nok du også begynt å tvile på effekten Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 8. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Jeg er i tvil om effekten selv også nå, etter å ha undersøkt litt. Men uansett effekt, så spiller det livskiten ut av deg, det er sikkert. Endret 8. mars 2006 av Lefse Lenke til kommentar
noXelon Skrevet 8. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2006 Jeg har 2stk sånne: http://home.no.net/noxelon/images/GigaWorks_S750_l.jpg Også har jeg disse: http://home.no.net/noxelon/DSCF0018.JPG Disse har jeg laget selv Jeg bruker dette lydkortet: http://www.netsupermarket.ch/netshop/image...2_ZS_b_prot.jpg Gigaworks er absolutt et anlegg å ambefale, det spiller sykt rein og med fyldig bass. Mellomtonen er også veldig bra. Noen som har noen formeninger? Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 8. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Creative Megaworks THX 2.1 250D. Helt siden januar 2004. Lydkort: Creative Sound Blaster Audigy 2. Fikk det julen 2002. Helt knall lyd. Enkelt og greit. Men skal jag ha skikkelig lyd, kobler jeg en eldre versjon av disse rett i lydkortet, siden øyden på utgangen på volukomtrollen til anlegget er rett og slett dårlig. Endret 8. mars 2006 av Diverse Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 8. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2006 Logitech Z-340 Logitech Speaker X-230 2.1 32W RMS Logitech Speaker Z-5500 5.1 505W RMS/THX Lenke til kommentar
epifant Skrevet 8. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2006 Jeg er i tvil om effekten selv også nå, etter å ha undersøkt litt. Men uansett effekt, så spiller det livskiten ut av deg, det er sikkert. 5720180[/snapback] Og om du liker det, så er det alt som teller For å holde seg til topic: Klipsch ProMedia Ultra 2.0 i sølv. Lenke til kommentar
Sn0bj0rn Skrevet 8. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2006 Alle vet at man skal ha Høytalere: Logitech Z-2300 Headsett: Sennheiser pc-160 Sn0bj0rn.. Lenke til kommentar
gwandarion Skrevet 8. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2006 Jeg har vel dyrere pc høyttalere enn mange har pc. Det er en prioriterings sak, men min pc er en musikkmaskin som skjuler seg i stereo racket. Og uansett hva dere kjøper av plasthøyttalere så ikke snakk om lyd kvalitet, men lydnivå Etter min erfaring spiller mange satelitt og sub systemer til pc høyt i forhold til størrelsen, men med den lyden de lager... Tror en tur på loppemarked kan skaffe deg bedre lyd til pc'n enn å kjøpe noen plastklumper. Det er ikke umulig å kjøpe seg en gammel forsterker og noen skrot høyttalere, til halve prisen av mange slike pc-sett, som låter mye bedre. Uansett, et godt lydkort og gode hodetelefoner er en billig og god løsning. Det plager ikke naboen heller. Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 8. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2006 Jeg har creative x-fi fatality lydkort. Bruker logitech høyttaler https://prisguiden.no/product.php?product_id=8652 . Fikk dem for 1 kr, og de gir så bra lyd at jeg nesten griner av det, hehe. Headsettet er sennheiser hd 595. Noe av de beste headsette som jeg har prøvd, som ikke koster kone og barn. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 8. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Jeg har koblet dataen til et Panasonic 5.1 Annlegg med DTS så lyden er flott, det er med en Phono to mini Jack kabel, og fungerer flott Mens jeg også har et Sennheiser HD 555 Headset, det er egentlig det jeg bruker, men når jeg har besøk bruker jeg 5.1 annlegget Sennheiser HD 555 er et utrolig bra headset, som både er behagelig, ser bra ut og låter fantastisk! Endret 8. mars 2006 av Litejk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 8. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2006 altec lansing 2.1 fornøyd med så langt men nå vil jeg snart ha noe som står i bedre stil til mitt nye x-fi EM lydkort Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 8. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2006 Og uansett hva dere kjøper av plasthøyttalere så ikke snakk om lyd kvalitet, men lydnivå Etter min erfaring spiller mange satelitt og sub systemer til pc høyt i forhold til størrelsen, men med den lyden de lager... Du snakker desverre for døve ører i dette forumet. Her skal man bruke flere tusen kroner på et lydkort, men det skal være fra Creative... Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 8. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2006 Logitech Z-340Logitech Speaker X-230 2.1 32W RMS Logitech Speaker Z-5500 5.1 505W RMS/THX 5720423[/snapback] De øverste du linka til hadde jeg til pc`en før også, men bruker de til tv`en nå.. Dårlig kontakt i bassen på de, veit ikke om jeg er den eneste med det problemet.. (?) Lenke til kommentar
noXelon Skrevet 9. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg har vel dyrere pc høyttalere enn mange har pc. Det er en prioriterings sak, men min pc er en musikkmaskin som skjuler seg i stereo racket. Og uansett hva dere kjøper av plasthøyttalere så ikke snakk om lyd kvalitet, men lydnivå Etter min erfaring spiller mange satelitt og sub systemer til pc høyt i forhold til størrelsen, men med den lyden de lager... Tror en tur på loppemarked kan skaffe deg bedre lyd til pc'n enn å kjøpe noen plastklumper. Det er ikke umulig å kjøpe seg en gammel forsterker og noen skrot høyttalere, til halve prisen av mange slike pc-sett, som låter mye bedre. Uansett, et godt lydkort og gode hodetelefoner er en billig og god løsning. Det plager ikke naboen heller. 5721812[/snapback] Åssen høyttalere og lydkort er det du har da? Bilder, info, osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå