Gå til innhold

DVD spiller med USB?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Har selv kjøpt en billig dvd opptaker, Eltax 160gb HD.

Jeg valgte bevist en billig med tanke på en mediacenter om en stund, og trengte i tillegg en tuner til min projector.

Selv om Eltax dvr 555 er rimelig, har den innfridd stort. Det beste er at den har USB slik at jeg kopler en 300gb HD på og kan dermed spille alle mine DVD/DivX kopier og CD/mp3 direkte på spilleren. Dette fungerer utrolig bra....

Ulempen som både jeg og alle andre klager over er viftestøy. Dette kan løses med en Spenningsregulator.

Jeg var overbevist om at jeg ville blir irritert over en lang rekke ting med en så billig spiller, men så langt (og så lenge den fungerer ;-) ser alt bra ut.

Det er viktig her å skille mellom denne og dyrere spillere. Betaler du mer - får du mer.

Jeg er usikker på hvilke andre spillere som har usb, men dette var viktig for meg, så får jeg heller ta eventuelle ulemper med på kjøpet.

Endret av ms
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Jeg vet at Packard Bell har en DVD-opptaker med 80 og en med 250GB harddisk med USB. Den billigste koster 2500,- men jeg vet ikke om kvaliteten er særlig bra. Jeg vet i hvert fall at viften lager lyd...

5549506[/snapback]

Det er ikke en P.Bell maskin, men en eltrax-spiller. PB har bare lånt ut navnet sitt. Forskjellen er kun farge.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Packard Bell EHR2080 og Eltax DVR 555 er den samme opptakeren.

Hverken Eltax eller PB står bak noen av dem.

Ulik farge og litt forskjell på fjernkontrollen. PB har litt nyere firmware, da den har kommet etter Eltax lanserte sin modell.

Gopde opptakere med god bildekvalitet, men vifta høres godt, typisk mange billigere DVD opptakere.

Utkjæringene i bakveggen på opptakeren bidrar til en del av lyden fra vifta, så noe av suseluden kan fikses der.

Be gjerne om en oppdatert firmware fra Eltax.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...