Pålny Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Jeg har en HP Pavilion ze2310. Når jeg har igjen loket på PCen går den i Ventemodus. Jeg skulle hatt slik at enn bare skrur av skjermen og ikke noe annet, hvordan gjør jeg det? Jeg har gått inn på Strømalternativer, men der finner jeg bare "dvalemodus", "ventemodus" og "Ikke gjør noe". Noen forslag? Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 1. Windows knappen + M 2. Høyre klikk 3. Egenskaper 4. Skjermbeskytter 5. Strøm 6. Avansert 7. 1 liste knapp, 3 fra bunn "Når jeg stenger lokket på den bærbare maskinen" 8. Bytt til "Ikke gjør noe" Lenke til kommentar
Pålny Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 1. Windows knappen + M2. Høyre klikk 3. Egenskaper 4. Skjermbeskytter 5. Strøm 6. Avansert 7. 1 liste knapp, 3 fra bunn "Når jeg stenger lokket på den bærbare maskinen" 8. Bytt til "Ikke gjør noe" 5466408[/snapback] Jeg leste i en annen Topic, at PCen kunne bli for varm siden lokket var nede og varm lufta ikke kom ut....stemmer det`? Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) Personlig har ikke dette vært ett problem for meg.. Skjønner faktisk godt at du vil fjerne den ventemodusen, er du feks på trådløst nett, og kjapt av en eller annen grunn må lukke ned lokket, forsvinner alt av tilkoblinger.. Iriterende! EDIT: Om det er riktig eller ikke vil jeg ikke utale meg, men bruker bærbare 16 timer om dagen og har ennå ikke hatt problemer iallefall, har den faktisk mye nede da jeg bruker den på skolen, og lærerne er noen treiginger til tider... Endret 19. januar 2006 av HoaXed Lenke til kommentar
Pålny Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 Tastene blir jo lunkene.....så det må jo komme ut litt varme derfra... vil vifta gå tilstrekkelig slik at PCen ikke blir for varm?...slik at den blir dau? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå