vihovde Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Holder på med en hjemmeside, men teksten vises ikke likt i Explorer og Opera ? Bruker Dreamweaver 8.0 Kan dere ta en titt og se ? http://www.vihovde.com/ Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Hvor ligger forskjellen egentlig? Jeg får opp helt likt resultat i IE 6 og Opera. Tror jeg... Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) Hvor ligger forskjellen egentlig? Jeg får opp helt likt resultat i IE 6 og Opera. Tror jeg... 5466374[/snapback] Når du ser teksten øverst på fremsiden i Opera så er den venstre stillt, men i Explorer så er den trykket litt til høyre, slik jeg ønsker den. Hvorfor ? Noen meninger om designet ellers ? Har prøvd å holde meg til kun 3 farver. Rødt Blått og Hvitt som i det Thilandske flagget (og Norge) Endret 19. januar 2006 av vihovde Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 jeg klarer heller ikke å se noen forskjell, men det kan kanskje være noe i css-en? jeg pleier alltid å skrive *{ padding:0; margin:0; } øverst i css-dokumentet, slik at man overstyrer eventuelle nettleseres standardinstillinger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå