dudley.no Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Så denne i butikken i dag og det var nesten jeg kjøpte...... Venter til jeg hører erfaringer med dette spillet på LIVE.......vet mange i norge har spilt ntsc utgaven online men har vært plaget av lag.Ikke så rart når de fleste spillere er i usa. Håper noen skriver sine inntrykk av PAL utgaven når den er testa. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Vel jeg har ikke spilt det over live. men det er meget bra spill singelplayer. Har over 230 løp. Så det er nok å bryne seg på før en fær online. Men jeg vil tro laggproblemer har blitt litt fikset på. Med tanke på at man får mer norske spillere inn på markede. Ellers tror jeg ikke spillet er endret på noen måte. og de nevnte på gamespot at det lagget litt over live viss man hadde for eksempel 14 spillere. mens med 8 så gikk det helt glatt. Vil tro dette gjelder pal versjonen også. Vil varmt anbefale det viss du er fan av serien. Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Har ikke merket noe lagg på NTSC utgaven jeg. Det er en feil med RR spillet at det lagger sykt for brukeren hvis xbox er koblet til en media pc. 2 kompiser av meg hadde dette problemet, men hos meg er det helt laggefritt så og si. Kanskje fordi det alltid er jeg som hoster spilla? Har 8mbit linje btw. Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 digga playstation versjonene så kommer vel til å like denne også. spillet får ganske så middelmådige kritikker her hjemme,eneste unntaket er Vg/Dagbladet som ga den en 4.....uten at de var særlig imponert. Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 kjøpte RR6 i går og synes den er megabra. Hvis noen andre her spiller denne og cod2 online så add meg på LIVE Curtisman Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 Vel jeg har ikke spilt det over live. men det er meget bra spill singelplayer. Har over 230 løp. Så det er nok å bryne seg på før en fær online. Men jeg vil tro laggproblemer har blitt litt fikset på. Med tanke på at man får mer norske spillere inn på markede. Ellers tror jeg ikke spillet er endret på noen måte. og de nevnte på gamespot at det lagget litt over live viss man hadde for eksempel 14 spillere. mens med 8 så gikk det helt glatt. Vil tro dette gjelder pal versjonen også. Vil varmt anbefale det viss du er fan av serien. 5467163[/snapback] spiller du RR6 på LIVE? Noen andre som spiller denne online?Kanskje vi kan ta en match? Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Vel jeg har ikke spilt det over live. men det er meget bra spill singelplayer. Har over 230 løp. Så det er nok å bryne seg på før en fær online. Men jeg vil tro laggproblemer har blitt litt fikset på. Med tanke på at man får mer norske spillere inn på markede. Ellers tror jeg ikke spillet er endret på noen måte. og de nevnte på gamespot at det lagget litt over live viss man hadde for eksempel 14 spillere. mens med 8 så gikk det helt glatt. Vil tro dette gjelder pal versjonen også. Vil varmt anbefale det viss du er fan av serien. 5467163[/snapback] spiller du RR6 på LIVE? Noen andre som spiller denne online?Kanskje vi kan ta en match? 5591490[/snapback] Spiller ikke over live enda. Har ikke råd til gold for øyeblikket. Men en match senere hadde vert velkomment. Jeg sliter akkuratt nå med den siste ruta i spillet. Eller den jeg tror er den siste ruta. Er vel på litt over 95% eller noe. BromleXL er min gamer tag btw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå