edi-g Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 jeg har hatt et problem ganske lenge nå, problemet er att jeg ikke kan bruke ut linjen eller noe sånnt, Jeg kan surfe på nettet osv, men jeg kan ikke bruke foreksempel ventrilo, counter strike, battlefield, World of Warcraft osv. Noen som vet hvordan jeg får fixet det? Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Jeg har også Telenor adsl. hadde det problemet i et halvt år. Vi klagde, så funket det med en gang + at vi fikk 4dobla linje fra 1mbit til 4mbit plutselig. Det lønner seg og klage :!: Lenke til kommentar
Schafferer Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) Jeg tror jeg har det samme problemet.. det funker fint å surfe og spille, men når jeg begynner å laste ned bare stopper alt og jeg må reboote modem og router Først trodde jeg at det var RevConnect som gjorde det men da er det sikkert internetten. jeg tror jeg skal prøve å klage Endret 19. januar 2006 av Schafferer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå