krizkriz Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Tenkte jeg skulle skryte litt av en hårvoks...Lånte litt av en kamerat og den var overraskende bra. Bra hold i den, og enkelt å forme håret sånn som man vil ha det Lett å vaske ut av hendene etterpå. Eneste minus er vel at den lukter litt billig... gelwax fra H&M - 30 kr 5494924[/snapback] Det der er da vitterlig en hårgelé, og ikke en hårvoks? 5504513[/snapback] Konsistensen er voks. Hard som faen! Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Tenkte jeg skulle skryte litt av en hårvoks...Lånte litt av en kamerat og den var overraskende bra. Bra hold i den, og enkelt å forme håret sånn som man vil ha det Lett å vaske ut av hendene etterpå. Eneste minus er vel at den lukter litt billig... gelwax fra H&M - 30 kr 5494924[/snapback] Det der er da vitterlig en hårgelé, og ikke en hårvoks? 5504513[/snapback] Konsistensen er voks. Hard som faen! 5504535[/snapback] sjekk silikoninnholdet på voksen du kjøper, silikon ødelegger hodebunnen overlengre tid, og er ikke bra for håret... selv bruker jeg renati, bedre voks finnes ikke!! Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 First Price pizzaen smaker ikke noe godt. Ikke kjøp den. Ikke noe ost, ekkel saus og alt for mye ekkel paprika... Lenke til kommentar
eternal Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 Lurer f meg på om den First Price barberingsskummet som har gjort at jeg har begynt å peele så jævlig av hud i ansiktet. Sikkert noe dritt som legger seg oppå. First Price = Least quality? Blir skeptisk til alt som har med merket å gjøre etterhvert. Lenke til kommentar
eternal Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 Tenkte jeg skulle skryte litt av en hårvoks...Lånte litt av en kamerat og den var overraskende bra. Bra hold i den, og enkelt å forme håret sånn som man vil ha det Lett å vaske ut av hendene etterpå. Eneste minus er vel at den lukter litt billig... gelwax fra H&M - 30 kr 5494924[/snapback] Det der er da vitterlig en hårgelé, og ikke en hårvoks? 5504513[/snapback] Konsistensen er voks. Hard som faen! 5504535[/snapback] sjekk silikoninnholdet på voksen du kjøper, silikon ødelegger hodebunnen overlengre tid, og er ikke bra for håret... selv bruker jeg renati, bedre voks finnes ikke!! 5504583[/snapback] KMS finnes. Bruker den svarte h&m voksen nå. Men klør litt avogtil og får så jævlig med håravfall når jeg vasker. Brukte KMS grønn før. Den er ubergenial, men til blodpris uten like. Noen som vet om nettbutikker der de kan skaffes billigere? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Lurer f meg på om den First Price barberingsskummet som har gjort at jeg har begynt å peele så jævlig av hud i ansiktet. Sikkert noe dritt som legger seg oppå. First Price = Least quality? Blir skeptisk til alt som har med merket å gjøre etterhvert. 5505709[/snapback] Eneste som duger er Biotherm barberskum! Koster 150 kroner boksen, men er verdt hver krone! Lenke til kommentar
eternal Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) Hvor og hvorfor? Isbilen? Hvor lenge holder en slik ca? Prøv å beskriv valgene deres godt. Det er dette som er poenget med tråden. Ikke bare: Jeg bruker X, det ruler Endret 27. januar 2006 av eternal Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Euroshopper telys. Et fjell med telys for under 15 kr. Brenner lenge og godt også 5501304[/snapback] Hos jernia får du 100 pakninger med telys for 10 kroner her i byen ihvertfall Forskjellige slag suppe er jo en billig og grei middag.. En suppepose til 15 kr + ett par brødskiver til er faktisk ett godt alternativ for folk som har gått litt over budsjettet Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Hvor og hvorfor? Isbilen? Hvor lenge holder en slik ca? Prøv å beskriv valgene deres godt. Det er dette som er poenget med tråden. Ikke bare: Jeg bruker X, det ruler 5505913[/snapback] Biotherm fås kjøpt på alle parfymerier med respekt for seg selv. Hvor lenge noe slikt holder bryr jeg meg ikke noe særlig om, det er ikke så ofte man må kjøpe ny. Meningen var slett ikke å kuppe tråden, bare å foreslå noe bra til en som sliter med et av produktene som anbefales her. Lenke til kommentar
eternal Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) Nei det er bare fint at du bidrar. Men en liten beskrivelse hadde gjort seg. Hva er det som gjør at du ikke bryr deg om hverken pris eller varighet? Må jo være noe med denne varen du virkelig setter pris på utifra det du sier. Oppgi disse grunnene så vi andre kanskje kan vurdere et kjøp Så kan vi alle få utbytte av hverandres råd. Meningen med tråden var å sette kritisk søkelys på billigvarer kontra dyre varer,k uavhengig av merke. Og da er vi avhengig av beskrivelser. Endret 27. januar 2006 av eternal Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) Har faktisk gelwax selv, veldig bra, tror den er litt blanding av voks og gelè, men minner mest om vok synes jeg. Endret 27. januar 2006 av X-tremeOverclocker Lenke til kommentar
eternal Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 Har den faktisk selv, veldig bra, tror den er litt blanding av voks og gelè, men minner mest om vok synes jeg. 5506559[/snapback] Hvor kjøper man en "den"? Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) Den er på H&M. Burde nok quota. Endret 27. januar 2006 av X-tremeOverclocker Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 H&M (H&M er visst ikke 14 tegn nei.. da kunne jeg likesågodt ha skrevet Hennes & Mauritz ) Lenke til kommentar
eternal Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 Den er på H&M. Burde nok quota. 5506600[/snapback] Hva er en "den" for noe da? Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Det er voks, de snakka mye om den på sist side, gel wax. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) Nei det er bare fint at du bidrar. Men en liten beskrivelse hadde gjort seg. Hva er det som gjør at du ikke bryr deg om hverken pris eller varighet? Må jo være noe med denne varen du virkelig setter pris på utifra det du sier. Oppgi disse grunnene så vi andre kanskje kan vurdere et kjøp Så kan vi alle få utbytte av hverandres råd. Meningen med tråden var å sette kritisk søkelys på billigvarer kontra dyre varer,k uavhengig av merke. Og da er vi avhengig av beskrivelser. 5506470[/snapback] Åja, jeg trodde jeg dreiv og OT-a her, men hvis vi skal diskutere billig/dyr så... Dette barberskummet er dritdigg, det har en vanvittig fløyelsmyk konsistens og "gir ikke etter" som billigskum gjør. Dessuten lukter det digg og irriterer ikke huden. Mange kjerringer som bruker det på leggene også, fordi det rett og slett ikke finnes bedre barberskum enten det er for menn eller damer. Når det kommer til barberskum og andre ting man bytter ut sjelden skjønner jeg ikke vitsen med å gå for noe billig, det er minimalt man sparer på det. Like godt å gå for noe dyrt og digg. Endret 27. januar 2006 av Isbilen Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) Veit noken kva nettsida til first price heite? EDIT: Euroshopper har noken kjempegode kjeks som liknar på Cafè Cookies...store gode kjeks til kanskje 7-8 kr. Endret 27. januar 2006 av Anders Voldsund Lenke til kommentar
eternal Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 Ja men hva er innholdet i dem da? Atomavfall? Lenke til kommentar
kdog Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Ja men hva er innholdet i dem da? Atomavfall? 5507543[/snapback] Som trådstarter synes jeg du kan ha en litt annen holdning til billige matvarer ... Kjeks er ikke sunt uansett pris, så smaker det bra, er det sikkert godt nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå