Gå til innhold

Billige mat/dagligvarer for oss som driter i merke

eternal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Firstprice sin håndsåpe er knall. Blir akkurat like ren på hendene som når jeg bruker merket som koster 15-20kr mer.

5479115[/snapback]

Den er ikke knall, blir tørr på hendene med den, dog du blir rein og den lukter ikke ille.

Men kjøp Palmolive-såpe, den koster 13,- ca, mens First Price koster 9,-.. Så det er ikke store forskjellen det er snakk om, og den palmolive'n er jo mye bedre!

5483772[/snapback]

Støttes. Byttet ut den First Price håndsåpen for 2 dager siden og er allerede kvitt nesten hele problemet med tørren hender. Skjønte faen ikke hva som skjedde med meg. Plutselig måtte jeg smørre tjukt med fuktighetskrem hver dag og fikk likevel knusktørre hender med sprekker og sår, heh. Trodde det var kulden, men vi kan altså offisielt konkludere med at First Price håndsåpe = :thumbdown:

Blir litt skeptisk til hele First Price merket av sånt - trodde det var om å spare penger på å kutte reklame og unødvendig dilldall, ikke resirkulere batterisyre til håndsåpe :ermm:

Lenke til kommentar
Som Darkness nevnte tidligere, First price taco... :dribble: , billigere, mer saus(også litt sterkere smak enn de andre), eneste minuset er vel krydderet, som noen ganger blir til en eneste grøt.

5494853[/snapback]

Hva med næringsinnholdet, noen som har sjekket det? I forhold til konkurrenter tenker jeg

Endret av eternal
Lenke til kommentar
Som Darkness nevnte tidligere, First price taco... :dribble: , billigere, mer saus(også litt sterkere smak enn de andre), eneste minuset er vel krydderet, som noen ganger blir til en eneste grøt.

5494853[/snapback]

Hva med næringsinnholdet, noen som har sjekket det? I forhold til konkurrenter tenker jeg

5494869[/snapback]

Tipper det er liten eller ingen forskjell. :)

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle skryte litt av en hårvoks...

Lånte litt av en kamerat og den var overraskende bra. Bra hold i den, og enkelt å forme håret sånn som man vil ha det :) Lett å vaske ut av hendene etterpå.

Eneste minus er vel at den lukter litt billig...

gelwax fra H&M - 30 kr

post-31845-1138188371_thumb.jpg

post-31845-1138188381_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Nordfjord sin kjøttdeig er mye bedre enn gilde sin. Personlig pleier jeg å kjøpe fersk kjøttdeig fra ICA Maxi (de har egen kjøttdisk). Den er billigere enn gilde sin, og best. Hvis du tar og steiker en kjøttdeig fra gilde så ser du hvor utvannet den er. Den flyter jo i vann når du har fått steikt den litt.

Lenke til kommentar
Kan ikke huske om jeg har prøvd den der, men den svarte H&M voks-boksen du finner ved siden av =  :w00t:

5494952[/snapback]

Den var sort før :p

Voks er noko ein bruker litt meir penger på, syns eg. Renati eller ID er toppers.

5500545[/snapback]

Jeg har brukt Renati siden i fjor, og gikk over til ID nå i sommer. De er bra, men ble positivt overrasket over den billigvoksen fra H&M ;)
Lenke til kommentar
Firstprice sin håndsåpe er knall. Blir akkurat like ren på hendene som når jeg bruker merket som koster 15-20kr mer.

5479115[/snapback]

Den er ikke knall, blir tørr på hendene med den, dog du blir rein og den lukter ikke ille.

Men kjøp Palmolive-såpe, den koster 13,- ca, mens First Price koster 9,-.. Så det er ikke store forskjellen det er snakk om, og den palmolive'n er jo mye bedre!

5483772[/snapback]

Støttes. Byttet ut den First Price håndsåpen for 2 dager siden og er allerede kvitt nesten hele problemet med tørren hender. Skjønte faen ikke hva som skjedde med meg. Plutselig måtte jeg smørre tjukt med fuktighetskrem hver dag og fikk likevel knusktørre hender med sprekker og sår, heh. Trodde det var kulden, men vi kan altså offisielt konkludere med at First Price håndsåpe = :thumbdown:

Blir litt skeptisk til hele First Price merket av sånt - trodde det var om å spare penger på å kutte reklame og unødvendig dilldall, ikke resirkulere batterisyre til håndsåpe :ermm:

5493642[/snapback]

Kanskje det er derfor jeg har hatt så tørre hender i det siste ja... :hmm:

Lenke til kommentar

Frossent kjøtt fra land med festlige navn. Kjøpte 1,5 kg dypfryst indrefilet av okse fra Zimbabwe (slik det skrives?) for lavere kilopris enn det meste av oksekjøttet til gilde . Smakte veldig bra det men kanskje ikke hverdagsmat. Må ligge en halv dag i vannbad på forhånd. Husker ikke helt prisen da

Ellers er det vell ikke så mye forskjell på first price egg og andre egg untatt kanskje størelsen.

Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle skryte litt av en hårvoks...

Lånte litt av en kamerat og den var overraskende bra. Bra hold i den, og enkelt å forme håret sånn som man vil ha det :) Lett å vaske ut av hendene etterpå.

Eneste minus er vel at den lukter litt billig...

gelwax fra H&M - 30 kr

5494924[/snapback]

Det der er da vitterlig en hårgelé, og ikke en hårvoks?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...