eternal Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 Jeg finner ikke artikkelen nå, merklig nok. Var i en av de store avisene i dag... EDIT: Her er den! http://forbruker.no/pengenedine/sparetips/article1202444.ece 5480857[/snapback] Anbefaler å lese kommentarene i diskusjonsforumet under Er en del som får mosjonert sin kritiske sans der kan man si. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 For all del - lev billig og bli fete. Det er jo liten tvil om at det er noe i det. Take a look over the sea... Hvor er det prosenten med fedme er størst? Kan det være blandt de med minst penger? Lenke til kommentar
kdog Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Det er vel fastfood som gjør favorittnasjonen din feit, Joachim, ikke billig mat fra butikken. 1 Lenke til kommentar
eternal Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 Spar oss for konklusjoner basert på fordommer da Joachim. Det er ingen grunn til å direkte sammenligne USA med Norge ang mat. En ting man også skal vokte seg for, er den psykologiske effekten. Utsagn av typen: du får det du betaler for, er ikke holdbar fra et forbrukersynspunkt. Det kan like ofte være motsatt. Hørt om historien om han som solgte syltetøy på glass? Han klistret to forskjellige priser på samme varen. Det endte opp med at den dyreste typen ble utsolgt, bare fordi alle trodde det var så mye bedre. Verden vil bli lurt! Nemlig... Lenke til kommentar
Even. Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Du blir ikke fet om du spiser mat fra firstprice, er bare sånn de lurerer folk til å tro for å kjøpe dyre merker. Det at halvparten av alle i USA er så feite at de må gå sideslengs inn døra er fordi de spiser fastfood på macdonalds osv. ikke fordi de velger billigmais i stedet for dyr-mais. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Utrolig billig middag/tilbehør: Maggi potetmos (uten melk eller gressløk), latterlige 2 kroner pakken på Rema. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Du blir ikke fet om du spiser mat fra firstprice, er bare sånn de lurerer folk til å tro for å kjøpe dyre merker. Det at halvparten av alle i USA er så feite at de må gå sideslengs inn døra er fordi de spiser fastfood på macdonalds osv. ikke fordi de velger billigmais i stedet for dyr-mais. 5481945[/snapback] Er kanskje ikke maisen, men f.eks. kjøttdeiger ol. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) Utrolig billig middag/tilbehør: Maggi potetmos (uten melk eller gressløk), latterlige 2 kroner pakken på Rema. 5481954[/snapback] Nei huff, må da ha gressløk i potetmosen. Har faktisk smakt Maggi potetmos, og det er ikke noe å klage over. Er litt ekkel ettersmak synes jeg, men det skylder vi ned med vann (billig). Endret 22. januar 2006 av Agressive Lenke til kommentar
kdog Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Synes den smaker helt OK, jeg. Et par pølser eller fiskepinner gir kongemåltid ... Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Jeg hadde tenkt å nevne noen firstprice-varer, men alle jeg kom på, var alledrede nevnt! Konkusjonen? Firstprice er mye billigere og minst like bra som dyrere merker Lenke til kommentar
kdog Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Jeg savner intenst Eldorado Pepperoni som Bunnpris hadde før. Det var den beste ferdigpizzaen jeg har smakt og kostet bare ca. 22-24kr. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 uhm 5 buxx for en burger på mc i usa? rart de er FEITE ? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Husker når jeg var i Polen...12 kr for en stor bigMAC meny. Burger, stor pommfri og stor cola. Men ketchupen var dyr. Lenke til kommentar
eternal Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 Testet First Price Pizzaen. Den var dårlig imho. Vil advare mot den. Lenke til kommentar
Åsgårdsreia Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Hold dere unna first price tortilla med ost Lenke til kommentar
kdog Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 3pak FirstPrice er ganske vond, ja. FirstPrice Pytt-i-Panne er ganske god, og rimelig. XPs 1kg pose med pytt-i-panne er virkelig vond på smak. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 First Price baguetten er veldig god Men nudlene er ordentlig vonde IMO, kjøp heller Yum-Yum på Rema 1000 til 12-15kr elns. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Firstprice sin håndsåpe er knall. Blir akkurat like ren på hendene som når jeg bruker merket som koster 15-20kr mer. 5479115[/snapback] Den er ikke knall, blir tørr på hendene med den, dog du blir rein og den lukter ikke ille. Men kjøp Palmolive-såpe, den koster 13,- ca, mens First Price koster 9,-.. Så det er ikke store forskjellen det er snakk om, og den palmolive'n er jo mye bedre! Lenke til kommentar
spyro Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Det billigste blir jo å lage maten selv fra scratch og i tillegg smaker det mye bedre. 5480945[/snapback] ENIG Lenke til kommentar
eternal Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 Det billigste blir jo å lage maten selv fra scratch og i tillegg smaker det mye bedre. 5480945[/snapback] ENIG 5492351[/snapback] Jo men vi må ha råvarer - og hvor får vi de billigst og best? Kom med forslag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå