Znoken Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Vet ikke om dette er riktige plassen og poste og er det ikke så ber jeg en av moderatorene om og flytte den til riktig plass... Jeg har registrert meg på en forskjellig rekke websider og har fått ett stort problem som jeg ser det...Jeg får ikke logget meg på noen av disse sidene..Er jo litt merkelig at jeg ikke får logget meg inn på noen av disse sidene...Jeg har lagt inn riktig brukernavn og passord...Disse sidene er stort sett PHPnuke sider....Kom enkelt inn på Hw forumet da.... Er det noen som har vært ute for noe lignende så håper jeg og kanskje få hjelp med dette problemet mitt... Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 Vel det ser ut til at jeg fant ut av problemet...Lastet ned Firefox og prøvde da...Da funket alt bra og jeg kunne logge meg inn på de forskjellige websiden...Lurer på hva som har skjedd IE siden den ikke ville la meg logge meg inn på de websiden...Er sikkert noen som vil hyle og skrike om at IE er no dritt men nå er det jo sånn at jeg har brukt den hele tiden og har aldri hatt noe som helst problemer tidligere...Vet heller ikke om det er kommet en oppdatering som har ført til problemet mitt....Håper ihverfall det kommer en oppdatering som gjør at jeg kan gå tilbake og bruke IE igjen..... Lenke til kommentar
bragoon Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Sjekk om du har deaktivert cookies på internet explorer, det vil gjøre at den ikke "husker" innloggingen din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå