stiwaz Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 For en måned tid siden da jeg skulle spille av en wmv fil på min pc ble jeg svært sjokkert. Alle fargene var helt "space" Alt bare er i helt sprø farger. Jeg vet ikke engang hva jeg skal kalle det. Grønne og røde og gule farger flyter rundt istede for de fargene som skal være. Man kan fortsatt se noe av formene på noen ting i videon. Dette skjer ikke mer mpg og avi, men med wmv og når jeg streamer ting fra nettet som bruker windows mediplayer. Jeg har søkt endel rundt på nettet, men uten hell. Kanksje fordi jeg aner ikke hva jeg skal søke på. Fargene er meget klare og det virker på meg som om det må være noe feil med en codec eller lignende. Jeg reinstalerte alt på min pc for få dager siden og rett ogslett regner bare med at dette problemet skulle forsvinne. Men da jeg prøvde meg på en wmv fil skedde nøyaktig det samme. Jeg står nå helt uten svar og aner rett å slett ikke vhorfor dette skjer? Alle jeg har snakker med har aldri opplevd noe lignende. Jeg håper det finnes noen der ute som har vært borti dette før, og som vet hva som kan gjøres for å få dette bort. Jeg har prøvd å ta screenshots av det, men selve film bildet med de flotte nye fargene kommer ikke med i bildet. Dette problemet kom helt plutselig, ikke etter instalasjon av noe som helst, bare helt ut av det blå. på forhånd takk. asus K8N-E delux amd 64 3000+ 2gb twinmos ram powercolor radeon 9800pro 19" Viewsonic VX924 Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Dette har skjedd ved flere annledninger her også, men hjalp og oppgradere til windows media player 10 den siste utgaven ? Lenke til kommentar
stiwaz Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 Dette har skjedd ved flere annledninger her også, men hjalp og oppgradere til windows media player 10 den siste utgaven ? 5465755[/snapback] takker nikker og neier. glimrende det virket. takk skal du ha=) Men skjønner fortsatt ikke hvorfor dette skedde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå