nahojdat Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 La ikke merke til hva som stod i signatur før nå.. Fortron Source 400W med den maskinvaren og overklokking blir kanskje litt lite, så få testet med en kraftigere.. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 Har ikke overklokket, men kan kanskje være litt lite ja. Jeg har 3 harddisker, og når jeg hadde alle de inni, så fikk jeg en del blåskjermer med IRQL_NOT_OR_LESS_EQUAL, da jeg plugget ut to av de, fikk jeg ikke det problemet lenger, så det skyldes nok strøm, men er ikke sikker om dette problemet også skyldes strøm! Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Dæven så likt mitt problem Hadde du problemer under installasjon av XP eller ved oppstart? (Med tanke på bluescreens) Får samme feilmeldinger og stopp og crash. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 Fikk vel en blåskjerm under installasjonen av Windows for en uke siden (ca.) Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2006 Noen som kan si detaljert akkurat hvor jeg slår av skygging og buffring i BIOS? Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 ingen? Trenger virkelig hjelp her! Skal kjøpe ny ram og strømforsyning tror jeg: Er dette bra: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=309565 - strømforsyning 2x http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=118498 - minne Lenke til kommentar
Simen Rasmussen Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Her er en nøyaktig gjengiving av blåskjermen: Det er oppdaget et problem, og windows er avsluttet for å hindre skade på datamakinen. Hvis det er første gang du ser denne feilmeldingen, starter du datamaskinen på nytt. Hvis feilmeldingen vises på nytt, gjør du følgende: Utfør virussjekk på datamaskinen. Fjern alle nylig installerte harddiskstasjoner eller drivere for harddiskstasjoner. Kontroller at harddiskstasjonen er riktig konfiguert og avsluttet. Kjør CHKDSK /F for å se etter skader på harddiskstasjonen, og start datamskinen på nytt. Teknisk informasjon: *** STOP: 0x0000007B (0xF78A2528, 0xC0000034, 0x00000000, 0x00000000) 5480150[/snapback] Denne får jeg også! Har bygget meg en ny maskin, og ikke fått tatt den i bruk på grunn av den her, forstår ingenting .. Pengene mine har gått rett i dass .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå