Tandstad Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Satt og installerte windows media center edition 2005 norsk(ja den er kjøpt) Fekk forespursel om å setje inn servicepack 2 cd under installasjonen, men denne fann eg ikkje i coveret? Er 4 cdar i det originale coveret, men ingen som stend det på. Trykte då på avbryt, og kom meg inn i windows. Men det virkar som alt manglar. Kan ikkje installere eit einaste program(kjem ein error pga ikernel.exe, rpc error elns). Nokon som he tips? Skal det følge med meir enn 4 cdar? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Prøv å innstallére på nytt, men no prøver du de tre andre cdene når du får spørsmålet. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 servicepack2-cden er windows MCEcd nr 1. Altså den du starta installasjonen med. Denne cden inneheld også .net-framwork og ein del anna "snæks" du trenger for å innstallere. Kvifor dei har lagt det på cd1 og ikkje på cd 2 er over min fatteevene. .net 1.1 trenger du for å begynne å innstallere rollup2 (cd nr 3) og påfølgande norsk oppgradering til MCE (cd 4) Been there done that Lenke til kommentar
Tandstad Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 Hadde ikkje orka å funne filbana til ei fil som heiter "iedw.exe" på den cden vel? Eg prøvde såklart med å kun skrive d:, og det funka ikkje. Hadde vore verdt gull om du kunne gjere det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå