HardCore Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Har tenkt å oppdatere driverene til cipsettet på mitt ASUS 8N32-SLI DELUXE, men driveren jeg laster ned fra Asus sin hjemmeside kan kun brukes via en floppy disk. Problemet er at jeg har ikke diskettstasjon...Hvordan skal jeg da få oppdatert chipsettet mitt? Lenke til kommentar
HardCore Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 Til de av dere som har ligget søvnløse i natt for å prøve å løse problemet mitt, kan jeg berolige dere med at det nå er løst. Jeg fant en annen driver hvor jeg ikke trengte disketstasjon. Lenke til kommentar
Coney Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Til de av dere som har ligget søvnløse i natt for å prøve å løse problemet mitt, kan jeg berolige dere med at det nå er løst. Jeg fant en annen driver hvor jeg ikke trengte disketstasjon. 5468358[/snapback] Fint om du kan komme med link da jeg har det samme problemet. Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Chipset drivere på diskett?? Her er det noe gæli. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Chipset drivere på diskett?? Her er det noe gæli. 5486735[/snapback] Jepp,jeg får heller ikke dette til å stemme. Tror nok det er bios det er snakk om her. Lenke til kommentar
Coney Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Chipset drivere på diskett?? Her er det noe gæli. 5486735[/snapback] Jepp,jeg får heller ikke dette til å stemme. Tror nok det er bios det er snakk om her. 5487004[/snapback] Hehe ja. Så feil. Det er til Bios Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 (endret) Da er det vel WinFlash du ser etter Coney? Endret 23. januar 2006 av Morten K Lenke til kommentar
Coney Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Da er det vel WinFlash du ser etter Coney? 5487194[/snapback] Takk det kan funke (dog litt sent ) Men fikset det ved å brenne biosen på cd og ta det derfra Har nå nyeste bios. Det jeg ikke kan skjønne med ASUS Update er at den finner ingen ny bios. Jeg hadde 0703 og nyeste på siden dems var 1009. Andre som har dette problemet? Men lastet altså ned 1009, renamet den til A8N32SLI.ROM og brant på cd. Trykket ALT + F2 i oppstart og alt gikk av seg selv. Det er sikkert flere der ute som har samme problem derfor la jeg ut fremgangsmåten som fungerte for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå