ErlendRU Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Kjenner tilfeldigvis noen som er veldig mye i Singapore og generellt i Asia. Vedkommende kan kjøpe mp3-spillere der til veldig mye billigere enn her i landet, men så lurte jeg på om det er noen forskjell på spillerne der enn her i landet..? Skjønner jo at det ikke er norsk språklig, men hvis det er på engelsk så er ikke det noe problem. Har veldig lyst på en Creative Zen Micro Photo 8GB, så lurer på om jeg skal få personen til å se etter den, og kjøpe den hvis den er billigere. Er det noen som har erfaringer med å kjøpe fra andre land? Burde jeg slå til? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Blir kanskje litt dumt hvis den skulle bli ødelagt av uviss grunn da... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 Ja, har tenkt på det også, litt usikker på grunn av dette også.. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Tror ikke det skal være noen fare. Creative har verdensgaranati på sine produkter. (Produskjonsfeil) Så lenge den er orginal og alt slikt tror jeg ikk det skal være noe problem. Men, husk kviteringen. Hva med å ringe Creative og høre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Du får håpe det kommer lyd fra den hvis du kjøper den der nede. Kan være mye svindling og sånt der. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 Tar sjansen og har bedt vedkommende ta med en hjem Sikla så lenge etter den nå at jeg kunne ikke motstå fristelsen.. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Hei var i singapore rett før jul. Kjøpte da en ipod video 60 gigabyte ga ca 2700 for denne. Prisen der nede blei den samme som i US dollar. Pass bare på at du får prisen MED tax. Hvis du er utlending legger de gjerne TAX til den eksiterende prisen og sier at du får igjen Tax på flyplassen. Si at du skal ha den med og ikke som tillegg. Funan IT Mall og Sim Lim Square er greie steder å handel. Ellers ligger det jo masse sjapper lang Orchard som også har elektronikk. Dama kjøpte en Ipod mini6 gb til 1200 der nede. Vi fant den ingen steder. Der nede er de opptatt av å ha de nyeste greiene så når nano kom så hadde de dumping salgs på mini. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå