Gå til innhold

wlan på 259IEN

stol

Anbefalte innlegg

starta opp min 259IEN i dag men da fikk jeg ikke til wlan når jeg prøver å trykke på turn on kommer denne medlingen opp "The intel PRO/Wireless Network connection is still disabled. Use you hardware switch to enable it"

men står at den er enabled i device manager

noen tips?

takker på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har installert drivarane som fulgte med og du ser om du har etablert trådlaust nettverk i nettverkskoblingar. Her kan du også reparere etc.

Når du aktiverar Intel WIFI- knappen så skal du få lys i lampen heilt til venstre ytterst på maskina. Deretter må du kanskje manuelt koble til i nettverksoppsettet.

Lykke til!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Korleis aktiverar ein Intel WIFI knappen? Dersom du meiner i software, så har eg prøvd dette, men det hjelpar ikkje å gjera da i softwaren.

Takker for alle svar, byrjar å verta lei av å ikkje ha wlan no. Det fungerte i starten, slutta bare å fungera ein gong...

Lenke til kommentar

Knappen for trålaust aktivering er den som står nærast av/på-knappen.

Godt råd:

Gå inn på www.uniwill.com og velg downloads. Her må du gå inn på 259IEN og heilt nede på maskinsida vil du sjå Manual. Last ned denne og då kan du lese mykje om funksjonane til maskina m.a. InstantON- funksjonen og kva knappane skal brukast til.

Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...