hiper Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 mora mi har kjøpt helt ny pakkepc på komplett kom idag så var det jeg som skulle bygge og bygde ferdig og pcn starter opp men det kommer ikke noe bilde på skjemen! det er innebygd grafikk! og skjemen virker det er jeg helt sikker på fordi jeg sitter og skriver på nettop den skjemen nå er det noen som kan hjelpe meg? takker for alle svar! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Har du prøvd å nullstille CMOS? Sjekk om hovedkortet har noen form for varsellampe. Lenke til kommentar
hiper Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 hehe hva er cmos? nei det er ikke noen varsel lampe! noen som vet? cd-rommen virker heller ikke! alle kablene er satt i riktig og hardt? Lenke til kommentar
hiper Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 ja vet cmos=bios,men hverken hardisken eller cd rommen går rundt:( -funker rart detta,men kan det være strømforsyninga?qtek? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 ja vet cmos=bios,men hverken hardisken eller cd rommen går rundt:( -funker rart detta,men kan det være strømforsyninga?qtek? 5465827[/snapback] Hvis det er qtec-strømforsyning så er den absolutt ikke brukbar. Prøv med en annen. Lenke til kommentar
hiper Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 har restarta cmos nå men hjalp lite skikkelig kjipt dette! det er intregert skjermkort! dette er ferdig pce sette på komplett til 2300 noen som vet noe? Lenke til kommentar
hiper Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 haha! det jeg har gjort var og ikke ta opp låse spaken til prossesoren så den gikk ikke nedi alt bra no mora mi er fornøyd å :!: og moderatorer det er bare og slette denne tråden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå