JonnyHZ Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Vurderer sterkt å kjøpe en Qtek 9100 p.g.a muligheten for å ha en kombinert utgave med både tlf og pda.Da jeg har sett noen tester av denne virker det som om wlan er noe svak på denne utgaven av Qtek (3-4meter) Noen erfaringer rundt dette? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Du kan selv justere hvor mye strøm som skal brukes til WLAN, slik at man kan spare på batteriet hvis man har behov for det. Jeg har god dekning i hele huset uten problemer. Jeg så selv noen av de testene som rapporterte det. Var ikke det relativt tidlige "beta"-utgaver? Uansett; jeg er absolutt fornøyd med Qtek 9100. Lenke til kommentar
JonnyHZ Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 Du kan selv justere hvor mye strøm som skal brukes til WLAN, slik at man kan spare på batteriet hvis man har behov for det. Jeg har god dekning i hele huset uten problemer. Jeg så selv noen av de testene som rapporterte det. Var ikke det relativt tidlige "beta"-utgaver? Uansett; jeg er absolutt fornøyd med Qtek 9100. 5465569[/snapback] Mulig det var beta-utgaver det var snakk om i de testene ja. Det med justering av strømmen var nytt for meg så det avgjorde jo hele saken. Går for en Qtek 9100 og takker for raskt svar. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Mulig det var beta-utgaver det var snakk om i de testene ja. Det med justering av strømmen var nytt for meg så det avgjorde jo hele saken. 5465742[/snapback] Jeg har Qtek 9100, og kan skrive under på at WLAN er dårlig på denne telefonen. Sammelignet med Dell X30 er rekkevidden svært dårlig. Selv om den står på "høyest ytelse". Har også problemer med at telefonen noen ganger faller ut av nettet hvis jeg f.eks. hører på musikk over WLAN i en time eller noe slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå