Plast Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Hei Vurderer å gå til innkjøp av JBL GTO BassPack... (http://www.bilradiospesialisten.no/...jer.php?id=1460) Noen som har erfaringer med denne ? Har også fåt tilbud om å kjøpe av en kompis en Lanzar 12" SUB med forsterker og ledninger for 1000,- kr som nå står nå i en Golf 3... Synspunkter og forslag mottas med STOR takk :-) Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Gå heller for Lanzarsaken og bruk det resterende på saker i front som spiller bra istedet om budsjettet er trangt Lenke til kommentar
Plast Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 Gå heller for Lanzarsaken og bruk det resterende på saker i front som spiller bra istedet om budsjettet er trangt 5467128[/snapback] Skifta ut høytaleren i dørene forran i bilen i høst men, savner litt mere bass og trøkk! Lenke til kommentar
epifant Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Da må vi nesten vite hva slags høyttalere det er snakk om og hva som driver dem, før vi kan si noe om hva som kan være "feil". For lite trøkk kan skyldes både dårlige høyttalere, utilstrekkelig forsterker eller dårlig montering. Eller en god kombinasjon Det er ikke engang sikkert du trenger noen sub, kan hende er en større forsterker alt som skal til. Lenke til kommentar
Defus Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Jeg har noen Jbl Gto 606c stående framme i døren, så lenge jeg ikke kjører lager di ganske bra bass og trøkker ganske bra. Skulle du savne litt mere djubde i bassen, evt høre den mens du kjører (veistøy, hjulstøy, løse deksler) så kan det hende du bør se etter en sub eller to. Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Eller kanskje vurdere å dempe kjerra. Kan love at det gir resultater. Tenk deg hva som sjer om du demper unna 3 - 6 db veistøy Lenke til kommentar
Defus Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 hoff, e så lenge sia eg har tenkt bilstereo at eg glemte det der Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Da er du sikkert i godt selskap, det er utrolig få som har fått med seg hvor stort utslag dette kan gi, hehe Lenke til kommentar
Defus Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Ja, støydemping er noe man bør ha. Ikke bare blir lyden fra stereoen bedre (slipper så masse andre lyder som prøve å over døve dem) men det blir mere behagelig å kjøre Kanksje eg tar deg opp på tilbudet til sommern jalla! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå